5 mnd kontrollen

Missy

Glad i forumet
Hvordan har den gått? :)

Så store babyene våre har blitt:) tiden flyr!

Her har han fått feber etter vaksinene, så vært skikkelig mammadalt i dag. Ekstra med kos & omsorg <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan har den gått? :)

Så store babyene våre har blitt:) tiden flyr!

Her har han fått feber etter vaksinene, så vært skikkelig mammadalt i dag. Ekstra med kos & omsorg <3


Sent from my iPhone using BV Forum
Tok vaksine i dag, håper det går bra o slipper bivirkninger!
 
Tok vaksine på mandag. Vært litt vanskeligere å legge et par kvelder, men har i tillegg sovet til mellom 9-10 uten å våkne da :D
 
Har 5mnd kontroll om et par uker. Er spent på vekta og str! Vesla her var ikke mer enn 5300 på 3mnds, og da var hun egentlig 3,5 mnd.. :)
 
Tok vaksine i dag, håper det går bra o slipper bivirkninger!
Hatt den værste natten noensinne!!!! Veska har hylt hver halvtime.. Utslitt!!!!!! Håper dette bare er vaksinen, at det ikke er en ny greie.
 
Huff, her fikk han skikkelig feber. Endte med å ringe legevakten i går kveld for å høre litt. Kom opp i 39,3. Men han virker bedre i dag heldigvis! :)

Siden han ikke fikk noen reaksjoner etter 3mnd så tenkte ikke jeg at han kunne få noen nå, så feil kan jeg ta! Får vondt i mammahjertet når det skjer noe med disse små!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke noe gøy med gråt og feber! gruer meg til neste sprøytene.
Ga du paracet mot feberen?

Ja, gav en paracet - stikkpille på kvelden. Feberen økte på kvelden og når han sku få mat i 21.30- tiden synes jeg han va så mye varmere. Følte hele han kokte:( jeg synes det var helt grusomt!:( skiftet fra pysj til en løs bomullsbody, la han under et dynetrekk uten dyne. Luftet i stuen og lot døren inn til soverommet stå åpent. En time etter paraceten måtte jeg sjekke om temperaturen hadde gått ned. Heldigvis hadde den det:) våknet uten feber, bare litt ekstra sutrete og koster i dag!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi var på kontroll og tok vaksine igår, han hadde ingen bivirkninger på hele dagen. Men plutselig på kvelden når han lå og sov begynte han å spy som en foss :( hele gutten ble til slutt helt grå og nesten umulig å få kontakt med, så her ble det 113 og videre til sjekk på sykehus! Han har det heldigvis bra nå, men var ikke klar over at oppkast var en bivirkning!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff, stakkars liten, hørtes veldig skummelt ut! Bra han er bedre og nå også får vi håpe at det var bare et engangstilfelle.

vesla har vært på kontroll, men siden hun var forkjøla på 3 mnd, ble vaksinen satt 14 dager etter, så hun skal ikke ha vaksine før 4. Juni. Håper vi slipper unna feber og andre bivirkninger!

Vi var på kontroll og tok vaksine igår, han hadde ingen bivirkninger på hele dagen. Men plutselig på kvelden når han lå og sov begynte han å spy som en foss :( hele gutten ble til slutt helt grå og nesten umulig å få kontakt med, så her ble det 113 og videre til sjekk på sykehus! Han har det heldigvis bra nå, men var ikke klar over at oppkast var en bivirkning!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vaksine på 5 mnd kontroll?
Vi skal ikke ha vaksine før 6 mnd.... Gleder meg til å se vekta på han da... Han er blitt så stor <3
 
Vi var på kontroll og tok vaksine igår, han hadde ingen bivirkninger på hele dagen. Men plutselig på kvelden når han lå og sov begynte han å spy som en foss :( hele gutten ble til slutt helt grå og nesten umulig å få kontakt med, så her ble det 113 og videre til sjekk på sykehus! Han har det heldigvis bra nå, men var ikke klar over at oppkast var en bivirkning!

Så utrolig skummelt:0 bra alt er bra nå:) viste heller ikke at det var en bivirkning!


Sent from my iPhone using BV Forum



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har vert i dag 
6380 (350g på en måned  ) og 66cm (6cm på en måned  )
Og 40,3 cm hode 
Hun vokser til  hun var litt tynn men hun regnet med at det ville jevne seg ut etterhvert siden hun har hatt en vekst måned nå. Ingen feber etter vaksine 

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app


Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
5 mnd - 7,7 kg og 68 cm
3 mnd - 6,5 kg og 62,5 cm
Fødsel - 3,4 kg og 52 cm

Vaksinen gikk ikje så bra som før. Hun fikk høy feber 39,2 på kvelden og dårlig søvn så måtte vi gi henne paracet.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
7,5 kg, 67 cm lang :)
Ingen bivirkning av vaksina enda, håpet det varer!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er gutten blitt 8310g og 69 cm lang. En robust kar.
Sprøyta får vi om 3 uker da vi ligger litt etter skjema. Gruer oss!
 
Her har prinsen vår blitt 7400 g (500g på en mnd) og 67 cm :)
Vaksinen gikk fint (litt gråting ble det, men ikke like mye som første gang), ingen bivirkninger eller endring på humøret, deilig :)
 
Var hos helsesøster på fredag, Gabriel er blitt 8060 gram og 67 cm :)
Fikk vaksine - og heldigvis ikke feber eller dårlig på annen måte denne gangen heller :D
 
Back
Topp