5 mnd kontroll:-)

Verpesyk<3

Disney
Noen som har vært på kontroll enda og vil dele lengde og vekt, og hvordan baby reagerte på vaksina denne gangen? Vi skal på kontroll til torsdag, og er litt spent siden lille fikk feber etter vaksinen sist gang:-)

Vi skal i morgen på kombinert 5 og 6 månederskontroll. Han er litt forkjølt så spent på om hs setter vaksinen. Får ikke ringt og hørt heller da helsestasjonen kun har åpent tirsdager og torsdager. Han hadde ikke særlig reaksjon av forrige sprøyter annet enn at han sov mer.

7,4 kg og 63,5 cm! :)
Ble ikke vaksine ennå, han var 4,5 mnd, så var litt for tidlig.

Ska på onsdag! Har ei forkjøla snuppa i heimen og no, so spørs om eg lar dei gi vaksine då.. :o men ellers tippa eg ho har ronda 8kg og 70cm!.. :p blir spennande å sjå!:D

Var 16. Juni:) Han er 69 cm lang, og veier litt over 8 kg. Fikk litt feber av vaksinene, som sist, men gikk fint.

Ska på onsdag! Har ei forkjøla snuppa i heimen og no, so spørs om eg lar dei gi vaksine då.. :o men ellers tippa eg ho har ronda 8kg og 70cm!.. :p blir spennande å sjå!:D
Forkjølt gutt her også, og kontroll i morgen. Krysser fingrene for at hun setter vaksinen, ellers blir det ikke gjort før i august.

var på kontroll i dag, 7,6 kg og 70 cm. Gikk bedre med vaksinen denne gangen enn første gang, da gråt han skikkelig sårt og lenge.. nå var det litt skriking etter hvert stikk, trøsta og 10 sekunder så var det greit igjen :-) spent på om han får noen reaksjon.

Da har vi også vært! Lillemor er 67 cm og veier 6920 g. Samme reaksjon som over her, 10 sek gråt og så var det greit. :) Hun var grinete/utilpass i ei ukes tid sist, håper det går likar no... :p

Samme reaksjoner her som dere over, litt skriking idet stikket kom men lett å avlede og trøste etterpå. Han har derimot holdt det gående i natt med å våkne hver time ca mellom kl 12 og kl 5 og var lys våken og klar for dagen kl 5. Det var absolutt ikke jeg så etter litt kos, trøst, mat og ny bleie så sovnet han kl 6 og våknet igjen kl 7.

Vi var 15 juni, da var han 7800 gram og 66 cm :) Litt sutring og utilpass etter vaksinen.

Vesla ble utrøstelig sist i 20 min og dårlig i 4 dager. Denne gangen var jeg kjempe nervøs, men ho skrek i 2 min og lot seg trøste av smokk og pupp. Hadde feber hele dagen etter opp mot 39, men fin allmenntilstand :) Ho veide 6380g og var 64cm lang, og ho er snart 5,5 måned :)

Da har vi vært . Snuppa er 6360g og 64cm lang ho er 6mnd den 3 Juli. :)
Håpar ho ikke får noe reaksjon på sprøyta

Var på 5/6 mnd kontroll på tirsdagen. Lillegutt var 6,9kg og 67cm. Var litt utilpass etter vaksina og sutret endel, men like blid dagen etter

Back
Topp