Verpesyk<3
Disney
Noen som har vært på kontroll enda og vil dele lengde og vekt, og hvordan baby reagerte på vaksina denne gangen? Vi skal på kontroll til torsdag, og er litt spent siden lille fikk feber etter vaksinen sist gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var og veide snuppa forrige uke, og da veide ho 5640g! Går sakte men sikkert oppover! Hadde jenta di lav fødselsvekt? Min jente veide 3056 ve fødsel, men gikk med til 2500Vi skal 30 juni. Nå veier hun 'kun' 5715 g... runder vel 6 kilo snart. Var ingen reaksjon her sist. Kun at hun var trøtt å litt urolig.
Forkjølt gutt her også, og kontroll i morgen. Krysser fingrene for at hun setter vaksinen, ellers blir det ikke gjort før i august.Ska på onsdag! Har ei forkjøla snuppa i heimen og no, so spørs om eg lar dei gi vaksine då..men ellers tippa eg ho har ronda 8kg og 70cm!..
blir spennande å sjå!
![]()
Hei. Har ei lita frøken du også da. Eller de ligger vel der de skal innafor gjennomsnittet. Mi veide 3620 ved fødsel. 3450 gikk hun ned til etter 2 dager.Jeg var og veide snuppa forrige uke, og da veide ho 5640g! Går sakte men sikkert oppover! Hadde jenta di lav fødselsvekt? Min jente veide 3056 ve fødsel, men gikk med til 2500
Men er vel nærmere 6 måneder nå enn 5 måneder7455gr og 65cm![]()