Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kor stor var han ved fødsel? Trudde det kom til å roe seg litt og at han ikkje kom til å legge på seg so mykje no. Men han er so aktiv at han treng masse mat.Her var han 70 cm og 10,2 kg fløte her også
Sent from my iPhone using BV Forum
Han var 51 cm og 4080. Så ingen liten tass her nei... Men regner med at det renner av så snart de beveger seg merKor stor var han ved fødsel? Trudde det kom til å roe seg litt og at han ikkje kom til å legge på seg so mykje no. Men han er so aktiv at han treng masse mat.
Ja sant det, min var 4550 og 53 cm. Har du bytta til sportsdel på vogna? Min har enda litt plass, men begynner å merke at han har blitt stor og vil opp å sjå. Han klarer ikkje ligge i vogna lenge våken før han skriker. Synes han har vokst so fort, ikkje lenge han var en liten baby men mye kjekt framover so det er berre å glede segHan var 51 cm og 4080. Så ingen liten tass her nei... Men regner med at det renner av så snart de beveger seg mer
Sent from my iPhone using BV Forum
Sniker fra september her. Fant ut i går at det går ann å ta opp en plate i bagdelen så der går ann å sitte i den. Vet ikke om det gjelder i din da. Men jeg ble i alle fall veldig glad Og følte meg litt dumJa sant det, min var 4550 og 53 cm. Har du bytta til sportsdel på vogna? Min har enda litt plass, men begynner å merke at han har blitt stor og vil opp å sjå. Han klarer ikkje ligge i vogna lenge våken før han skriker. Synes han har vokst so fort, ikkje lenge han var en liten baby men mye kjekt framover so det er berre å glede seg
Har en bugaboo cameleon vogn, den går ikkje an å ta opp hodeenden. Men skal sjekke det før eg e skråsikkerSniker fra september her. Fant ut i går at det går ann å ta opp en plate i bagdelen så der går ann å sitte i den. Vet ikke om det gjelder i din da. Men jeg ble i alle fall veldig glad Og følte meg litt dum
Ja det er no godt at dei vekse dei småJenta mi var 70,5 cm og 9,4 kg. Stor og fin jente
Samme her ser jeg, liten i forhold til mange herSå store babyer <3
Vår er liten enda i forhold til deres 6925g og 64cm
Så store babyer <3
Vår er liten enda i forhold til deres 6925g og 64cm
Åja.. Er forskjell på gutter og jenter tror jeg? For min ligger under gjennomsnittet, men følger sin egen kurveFikk høre at det var gjennomsnittlig, jeg