Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så søt
vi var på kontroll i går og fikk beskjed om at han ennå ikke veier nok.
68 cm lang, 42 cm rundt hodet og 6765 gram.
Samme her.. Mi prinsesse er også mindre (6100 g på 5 mnd.) har ikke fått beskjed om noe annet enn at så lenge hun har fin farge, og utvikler seg normalt så er det ingenting å tenke påHææ? Seriøst? Er ikke rart man blir stressa i vekthysteriet. Mi frøken var mindre enn din på 5 mnd kontroll (5 uker siden) og her er de så fornøyde så lenge hun følger kurven sin og trivselen er god sier HS her
Ble stressa og lei meg Har skjønt på venner i samme by at det er veldig ulikt fra sted til sted. Jeg ser det jo selv at vekten hans har flata ut på det skjemaet, men det er i hovedsak en anbefaling av hvor de bør ligge etter vektkurven sin. Han er utenom det en glad og aktiv gutt, så jeg er fornøydHææ? Seriøst? Er ikke rart man blir stressa i vekthysteriet. Mi frøken var mindre enn din på 5 mnd kontroll (5 uker siden) og her er de så fornøyde så lenge hun følger kurven sin og trivselen er god sier HS her
Æsj, helsepersonell er så forskjellige!! Rundt denne tiden pleier de å flate ut litt fordi de er mer aktive! Du kjenner jo gutten din best, og ser han frisk ut og oppfører seg normalt, så er han jo det! Bekymre deg ikke unødvendig mye har opplevd at visse HS kan stresse så mye med så mye og virkelig stresse opp foreldre unødvendig mye! Ikke alle som er like bra der altsåBle stressa og lei meg Har skjønt på venner i samme by at det er veldig ulikt fra sted til sted. Jeg ser det jo selv at vekten hans har flata ut på det skjemaet, men det er i hovedsak en anbefaling av hvor de bør ligge etter vektkurven sin. Han er utenom det en glad og aktiv gutt, så jeg er fornøyd
Han ligger på den høyeste streken på både vekt og lengde, så helsesøster brydde seg ikke så mye om det siden han lå slik på begge delerSå stor og fin gutt ☺ Ligger han langt oppe på skjema?
Matheo var 7390 g, 66 cm og 42.5 cm rundt hodet ☺
Ble stressa og lei meg Har skjønt på venner i samme by at det er veldig ulikt fra sted til sted. Jeg ser det jo selv at vekten hans har flata ut på det skjemaet, men det er i hovedsak en anbefaling av hvor de bør ligge etter vektkurven sin. Han er utenom det en glad og aktiv gutt, så jeg er fornøyd