Da har vi også vært på kontroll, 5 mnd og 16 dager (og bare noen uker til 6mndkontroll;)). Hun har blitt hele 7850 g, og 65,5 cm lang :) Veide henne dagen før hun var 5 mnd, og da var hun 7280, og 2 uker før det var hun bare 6530, så her går det unna ;) (1,3 kg på 1 mnd;)).
Følger med vekta hennes ettersom jeg har en søvnsykdom, trenger i perioder MYE søvn, og spesielt på natta har jeg lett for å sovne med henne til puppen,(prøver å holde meg våken til hun er ferdig, men det er ikke bestandig like enkelt) sover ikke spesielt tungt heller, men dersom hun bare ligger der og spiser uten for mye baling, så går tiden fryktelig fort, og hun spiser tydeligvis mye mer enn det hun nødvendigvis trenger på den tiden hun ligger der ;) ¨Hun har gått opp 2 persentiler på kort tid, og fortsetter det sånn, så blir jeg sykemeldt og pappaen tar over permisjonen så han kan "passe på". Måtte gjøre det slik med storebroren hennes, men håper i det lengste vi slipper det denne gangen. Er ikke spesielt lysten på å kutte ammingen riktig enda heller, men så er vel ikke morsmelk det verste dem legger på seg av heller, så regner med vekten jevner seg ut igjen når den dagen kommer at vi kutter ammingen... ;)