5 månederskontroll

Twinkletwinkle

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Vi var i dag :) lillemor er blitt 8180 gram og 63 cm.. Rund og god :)

Sprøytene var som forventet forferdelige men gikk fort over... Sov i nesten 4 timer etterpå.. Litt sutrete, men ikke feber nå til kveldsstellet... Og leverte en gigableie! Hurra! ;)

Hvordan gikk det hos dere andre?

Vi var også på 5mnd kontroll i dag. Her har lillemann blitt 8300g og 68,5cm :)

Vi skal ta 5mnd vaksina på 6mnd kontrollen vi. Siden vi måtte utsette 3mnd vaksina til 4mnd kontroll siden han ikke var helt i form på 3mnd kontroll.

Vi var også på kontroll i dag. Lillegutt (ikke så liten lenger) har blitt 72 cm og 8500 gram :p

Ble veldig sint på helsesøster og sprøytene med en gang men det gikk fort over. Sov i 3 timer etterpå. Ikkeno feber men litt mer sutrete enn vanlig på kvelden. :)

Vi var igår (en uke for tidlig) :-)

Min lille herremann har blitt 68,1cm og 7280g. Lang og slank gutt.
(Var 52cm og 4040g ved fødsel.)

Sprøytene var vonde og han ble fryktelig sinna etterpå men gikk raskt over. Vi har sluppet unna feber og formen har egentlig vært fin. Sov bittelitt ekstra i går og har vært litt sutrete både i går og i dag :-)

Mini var 70 cm og veide 8600 g (52 cm og 3100 ved fødsel). Stikkene gikk ganske greit, men gråt endel. Heldigvis lenge til neste stikkerunde:)

Var også i går.

Erik er 7430 og 67,5cm. Lang og slank egentlig :)

Sprøytene var ikke noe særlig, men roet seg fort.

Sov ikke noe mye etterpå men var i fin form. Virker litt varm nå og målte 37,6 nå, spørs om den er på vei opp...?

Da fikk vi vært på 5 mnd kontroll vi også :-) småen er ikke fult så liten lenger 6930 og 64 cm :-D han var 2840 og 48 cm da han kom :-)

Hun er 5 mnd og 6 dager :)
Veier 7030g og er 67,5 cm lang.
Følger kurven fint :) Slank liten tuppe.

Last edited:
Var i dag, ho er fem mnd og 9 dager.
Veide 6000g (2360g ved fødsel) og var 61 cm lang :)
Sprøytene var pyton, men roet seg raskt! :)

Da har vi vært på 5mnd kontroll:) Hun hylte så forfedelig etter 1. sprøyte, og det gjorde så vondt i manmahjertet da jeg visste at det var et stikk til:( Hylte forferdelig da og, på en måte jeg aldri har hørt før. Roet seg etter ca 15 min med puppen i munn:)

Hun følger kurven sin kjempefint, 66 cm og 7,230 g. (Hun hadde ammet rett før vi veide, så reell vekt er vel ca 7,1 tenker jeg). Fin og slank:)

68,5 og litt over 8 kg her. Har hoppet ned en kurve både her og der, men det gjør ingenting. Stikkene er forferdelige, men det er jo bare verre på sikt om han ikke skulle vaksineres! Bivirkningene er som sist - ekstra kosete baby ❤

Back
Topp