5 kg

10 kg her[&:] er 23 uker

er 25 uker på vei har gådd ned 5 kg..13 uke ned 5 kg fra orginal vekta,17 uke ned 2 kg til,20 uke opp 2 kg,24 uke ned 400 gram..
men ungen er stor nok..ligger over sf-målet..

Nå etter jul og mye kakespising og alt, har jeg gått opp 2 kg til, så nå er det 7 kg totalt... Er 25 uker i morgen!

[8|]Hmm. Hadde lagt på meg 3 kg i uke 20. Og nå er jeg i uke 24. og har lagt på meg 6,5 kg allerede [:-]

Er det virkelig mulig?

[:)]Wooops, opp 18 kg...... Jaja,det går den rette veien[:D] Ligger i hardtrening for en stand in rolle som hvalross på Animal Planet. Tror jeg får den om en kilos tid.[:D]
24+4 i dag- rekker i allefall 15 kg til før fødsel. Det er jo bare en kg i uka det[8|]

Hehehe...

Er i uke 25-1 og har lagt på meg 7 kg. Det var en periode rundt uke 20 hvor jeg la på meg omtrent 1 kg i uka i ca 3 uker også har det vært perioder hvor det har vært stille igjen..

Har gått forferdelig mye ned og opp jeg... men er fortsatt 2 kg lettere enn da jeg ble gravid, og jeg er 28 uker på vei. Får bare krysse fingrene for at det ikke kommer på med renter nå de siste tre ukene [;)] Hadde vært deilig å vært på utgangspunktet når babyen kommer [:D]

Back
Topp