5 innsett ingen baby!! Erfaringer

Veien vår: 4 år (3 av dem IVF), 5 runder inseminasjon (gravid på to av de, men endte i MA og SA.) 5 uttak og 9 innsett uten positiv test før den satt på 10. innsettet ( er 15+5). Tok en biopsi av livmora før siste innsettet, de fant en infeksjon, jeg fikk antibiotikakur og innsett ca 1 mnd etter kuren var ferdig. Kan ikke GARANTERE at det var grunnen til at det gikk denne gangen, men er ganske sikker på det.

Ikke gi opp :Heartred
Takk for svar. Da håper jeg klinikken tar litt grep om årsaker til at ingen «fester» seg heller hvor hørte du til??

Jeg skal snakke med legen den 07.12. Har mange spørsmål ettersom ingen har festet seg heller. Håper det er at donor og jeg ikke har match. Brukt 150 000kr så langt. Å jeg bruker nok 150 til. Kjøper nok en «pakke» til. Har gitt opp offentlig før jeg har startet. Tar for lang tid og jeg er jo 36 år jeg også håper legen ønsker å sjekke mer hvertfall. Er tøft dette altså. Har lest masse, men få som skriver om 5 innsett eller mer uten resultat.. hadde håpet flere delte av oss som har en laaaaang prosess

Hva med å kombinere offentlig og privat? Still deg i kø offentlig, men gå privat i mellomtiden. Da taper du ikke noe tid, men får tre ekstra forsøk.

Krysser fingrene for at du snart lykkes!!

Takk for svar. Hvor gjorde du dette?? Hvilken klinikk? Assisted hatching gjør de vel ikke i Norge?
Scratching gjorde jeg hjemme og hatching ble gjort på klinikk i Dk

Etter min erfaring er det mange ulike faktorer som spiller inn, og det er vanskelig å finne ut hva som funker på individuelt plan. Her satt første ivf ungen på tredje forsøk innen fire mnd, men nå er vi på tredje året uten hell.

På klinikken jeg går til nå (i utlandet) har de gjort gentesting av embryoene pga historien vår. Alle embryoene var kvalifisert som topp kvalitet, men mer enn 50% av dem hadde genmutasjoner som var uforenlig med liv. Men til og med da har de ikke festet seg. Dette til tross for at jeg har to barn fra tidligere.

Har dessverre ingen gode tips, men skjønner at det er tungt og ønsker deg lykke til :Heartred

Takk for svar. Hvor gjorde du dette?? Hvilken klinikk? Assisted hatching gjør de vel ikke i Norge?
Nei assisted hacking er ikke lov i Norge.. dannmark er det lov. Den gang jeg var gravid fjor jeg det og når jeg ikke blir så lurer jeg jo på om det var det som gjor forskjellen. Bare synd en må reise for å gjøre dt for er så tungvint .

Back
Topp