5 i bilen?

Tre muskuterer

Lykkelig!
Vi planlegger nr 3 og har bil beregnet for 5 stk hvorav to vil bruke sete. Mine spørsmål er derfor:

- Hvilken bil har du/dere?
- Hvilke seter bruker dere på barna?
- Hvem sitter hvor i bilen?

Vi hadde en på pute og ei bakovervendt.
Kjørte da Volvo v70, han på pute satt bak førern, ho som satt bakovervendt satt i midten, og tredjemann satt på rumpa si bak passasjersetet.
Alle hadde god plass, både fremme og bak[:D]

Broren min har 3 barn der alle brukar sete, eldste er 7 år.

For at alle skal få plass i bilen så må ho som er eldst sitte framme! Dei har passat! Er ein ganske god og romsleg bil! Har passat sjølv..

ORIGINAL: Septembergut

For at alle skal få plass i bilen så må ho som er eldst sitte framme! Dei har passat! Er ein ganske god og romsleg bil! Har passat sjølv..

Passaten er liten. Vi har avensisen, den er større enn passaten. Og jeg syns at vår er liten. Nå har vi to seter, og da er det jammen ikke mye plass igjen. Men det var en side en kunen gå inn på for å se hvilke biler så tok 3 seter, og hvilke biler det ikke gikk 3 seter i. Men husker ikke helt hvor jeg fant den. Google det kanskje. Men volvo v70 har god plass..

Vi har Citroen C5 og har testet at det går med tre bilstoler men under fælt på hvordan det blir for hun på 13 som skal sitte bak med to stoler. Tenkte kanskje å ha en maxi cosi i midten bak, en beltestol og hun på 13 på hver sin side. Men vi har for stor beltestol nå. Hvilken har dere?

ORIGINAL: Burger

ORIGINAL: Septembergut

Er ho større enn mora da? De anbefaler vel ikke så små barn å sitte fremme pga av airbagen

På nyere VW, kan airbagen slås av med nøkkelen.
Men det kan nok hende at plassen blir trang siden eldste sitter i sete. Tar litt plass selv om ungen er liten

Vi har touran, og Hadde to i belteseter og en i duologic da vi kjøpte bilen, og det gikk veldig fint. Var god plass til alle tre og god plass til oss fremme. Ikke danseplass, men god nok[:D]

ORIGINAL: Lois Lane

Vi har touran, og Hadde to i belteseter og en i duologic da vi kjøpte bilen, og det gikk veldig fint. Var god plass til alle tre og god plass til oss fremme. Ikke danseplass, men god nok[:D]

Ja, det har jeg hørt. Vi har ikke mindre bil en V70 men skal ikke kjøpe ny med det første håper vi da. Hadde selvfølgelig vært kjekt med 3 separate stoler som i touran, 370 SW og en del andre biler men nå har vi nettopp kjøpt.

Hvilken beltestol er bra og trygg men ikke så bred og ruvende?

Back
Topp