Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir kjempe spennendeJeg gleder meg sånn!! Nå kan jeg nesten ikke vente. Men kjenner jeg er redd også...livredd. Tenk om de ikke finner noe inni der... Eller at hjerte ikke slår.. Huff. Skå bli godt å få det bekreftet med ultralyd. Dette SKAL gå braMannen gleder seg også masse
![]()
Nei klarer ikke vente så lenge
Samme dom meg etter termin ble flyttetJa la dagene flyyyyI morgen er jeg 7 + 0
Tenk det! Da kan jeg si at jeg er i min 8ene svangerskaps uke
![]()
Jeg er 7+0 idag. Men tørr ikke glede meg over det etter de siste dagene. Vurderer selv å kontakte en gyn her og høre om de har ledig time til ultralyd på torsdag. For å roe meg selv ned tenker jeg. Men får se.Ja la dagene flyyyyI morgen er jeg 7 + 0
Tenk det! Da kan jeg si at jeg er i min 8ene svangerskaps uke
![]()
Uff det skjønner jeg vennen! Men jeg er sikker på alt er i orden.. Du har jo ikke hatt smerter? Og det sies at 1 av 3 blør litt ila svangerskapet, og at det er helt ufarlig. Men du kan jo kontakte gynekolog å høre om å få tidlig ultralyd da? Bare for å roe deg selv ned, å få se med egne øyer at alt er fiiiiint <3Jeg er 7+0 idag. Men tørr ikke glede meg over det etter de siste dagene. Vurderer selv å kontakte en gyn her og høre om de har ledig time til ultralyd på torsdag. For å roe meg selv ned tenker jeg. Men får se.