5 dager til tidlig ultralyd

Molly

Med lille spira i magen <3
Jeg gleder meg sånn!! Nå kan jeg nesten ikke vente. Men kjenner jeg er redd også...livredd. Tenk om de ikke finner noe inni der... Eller at hjerte ikke slår.. Huff. Skå bli godt å få det bekreftet med ultralyd. Dette SKAL gå bra :D Mannen gleder seg også masse :D

Jeg gleder meg sånn!! Nå kan jeg nesten ikke vente. Men kjenner jeg er redd også...livredd. Tenk om de ikke finner noe inni der... Eller at hjerte ikke slår.. Huff. Skå bli godt å få det bekreftet med ultralyd. Dette SKAL gå bra :D Mannen gleder seg også masse :D
Det blir kjempe spennende:). Håpe dagene går fort for dere:)

Termin: 14.januar 2015?❤️

Hvor langt er du på vei da Molly? 12?:)

<3 venter en vinterbebi <3

Jeg gleder meg på dine vegne :D bankende hjerte❤️ mini Molly!

Åh, gleder meg masse for deg :)

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Hvor langt er du på vei da Molly? 12?:)

<3 venter en vinterbebi <3

Nei klarer ikke vente så lenge :P Da er jeg 7 +3. Så vil bare få bekrefte at det er et hjerte der :D

Ja la dagene flyyyy :D I morgen er jeg 7 + 0 :D Tenk det! Da kan jeg si at jeg er i min 8ene svangerskaps uke ;)

Ja la dagene flyyyy :D I morgen er jeg 7 + 0 :D Tenk det! Da kan jeg si at jeg er i min 8ene svangerskaps uke ;)
Jeg er 7+0 idag. Men tørr ikke glede meg over det etter de siste dagene. Vurderer selv å kontakte en gyn her og høre om de har ledig time til ultralyd på torsdag. For å roe meg selv ned tenker jeg. Men får se.

Jeg er 7+0 idag. Men tørr ikke glede meg over det etter de siste dagene. Vurderer selv å kontakte en gyn her og høre om de har ledig time til ultralyd på torsdag. For å roe meg selv ned tenker jeg. Men får se.
Uff det skjønner jeg vennen! Men jeg er sikker på alt er i orden.. Du har jo ikke hatt smerter? Og det sies at 1 av 3 blør litt ila svangerskapet, og at det er helt ufarlig. Men du kan jo kontakte gynekolog å høre om å få tidlig ultralyd da? Bare for å roe deg selv ned, å få se med egne øyer at alt er fiiiiint <3

Heldiggris Molly.
4 uker igjen til meg.. BARE 4 lørdager fra i dag :p hehe
Håper tiden går fort :)

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Back
Topp