5 dager til termin,så utolmodig

Leah(prinsesse i magen)

Flørter med forumet
Vi er så klar får og møte frøkna :-) men det positive,gått en stund med 1cm åpning,slimproppen gikk fredag,og tirsdag fikk jeg bekreftet at jeg var helt moden og tøyelig,så hun tøyde litt ekstra. Har mye mere sammentrekninger nå,samtidig som mere vondt nederst i magen og menssmerter i ryggen.Håper noe skjer snart :-)

Vi er så klar får og møte frøkna :-) men det positive,gått en stund med 1cm åpning,slimproppen gikk fredag,og tirsdag fikk jeg bekreftet at jeg var helt moden og tøyelig,så hun tøyde litt ekstra. Har mye mere sammentrekninger nå,samtidig som mere vondt nederst i magen og menssmerter i ryggen.Håper noe skjer snart :-)
Føler med deg! 7 dager til termin og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, gleder meg sånn til å møte lille babyen:). Har også endel av de samme modningstegnene, men bare deler av slimproppen har gått. Også er det vanvittig mye mer spark eller dytting, virker som at lille prøver å dytte seg ut. Har du merket noen andre tegn da?

Føler med deg! 7 dager til termin og vet ikke hvor jeg skal gjøre asna, gleder meg sånn til å møte lille babyen:). Har også endel av de samme modningstegnene, men bare deler av slimproppen har gått. Også er det vanvittig mye mer spark eller dytting, virker som at lille prøver å dytte seg ut. Har du merket noen andre tegn da?
4 dager igjen,jeg gikk veldig mye på do i går Og i natt,nr to :-P akkurat som kroppen tømmer seg,og mere mens smerter.har jeg fått, ,p smerter nederst i magen. Så håper det snart skjer noe :-)

Back
Topp