5 dager over Ikm :) ingen mens

Og den forferdelige tanta har gjemt seg ;) Så det er fortsatt håp.
Bare skulle så sykt ønske jeg fikk 2 streker snart!!! Åå!!! Drittkropp!!

Håper min tante gjemmer seg rundt jul den også, og ikke dukker opp før langt ut i 2015 ;) Det er jo noen ganger man får eggløsning spontant, så kanskje du er gravid, men ikke er så mange dager over som først antatt. Satser på det :cool01

Håper både for deg og meg at tanta holder seg langt unna i 9 mnd minst!! :)
Ingen tante her enda... jeg er forvirra.
Skal heldigvis til legen neste onsdag for noe annet, så om hu ikke er der da, bør jo en blodprøve gi noe svar?

Ja, det hadde vært fantastisk! Da er det kanskje ikke noe poeng å teste før det. Klarer du å la vær å teste framover? God helg :)

Ja, nå har jeg gitt opp å teste.
Tenker vel at det nok er kroppen som er forvirra etter lapraskopien (selvom jeg hadde mensen til riktig tid 2uker etter operasjonen da).
Jeg blir så skuffa hver gang testen er blank...

Ingen mens enda, men våkna med en sinnsyk migrene i dag. Ugh. Bare 4 dager til jeg skal til legen. Blir bra å få en avklaring på hva som skjer med meg.

Ja, man blir skuffet hver gang man får hvit test. Hadde mensen to uker etter laparaskopi selv, så er spent på om det klusser det til for meg også. De sier at det ikke skal ha noen innvirkning på syklusen, men når jeg har lest på nett virker det som om det er fler som har opplevd det. Vi satser på at legen kan gi deg beskjed om at du er gravid:happy093

Takk!! Håper jeg også :) det hadde vært ett ekte førjulsmirakel <3

Har også hørt at mange blir gravide ganske fort etter lap. Men da pleier jo soldatene å være i form.

Håper du blir gravid nå, kanskje vi kommer i samme termin forum ;) Går jo ann å håpe :)

CD40

Æsj nå tror jeg tanta er her. Spotter og mens-smerter :(

Det var nok bare forsinkelser i systemet ja...

Uff, så kjedelig! Virker som om det kanskje er vanlig med forlenget syklus. Litt rart legene mener at det ikke har noe innvirkning.. Tipper jeg ikke går inn i noe terminforum selv før jeg har gjennomgått ivf.. Etter tre år med prøving har jeg gitt litt opp gitt.. Skal se at vi ikke møtes i et terminforum om noen mnd :)

Ja, syns det er rart de ikke mener det. Her er håpet ute for denne gang.

Og som deg så tviler jeg også på at jeg ikke blir gravid uten hjelp. Både mannen og meg som ikke fungerer helt riktig. Vi har 'bare' prøvd i 2 år, men det er nok til å gi opp litt det og.

Kan jo være vi kommer i gang ganske likt da :) Venter i spenning på brev fra Riksen.

Back
Topp