Litnogrund
Betatt av forumet
uten røyk!!!!![;)] Er SÅKLART ikke fornøyd med at jeg ikke har (klart) sluttet før, men er fornøyd med at det går rette veien nå! Har ikke vært stor-røyker under sv. skapet, f.eks. når jeg er alene så røykte jeg ikke, men mest på besøk osv. Håper jeg klarer dette nå...Går overraskende bra, men i morn har vi vår "ukentlige" venninne kveld å da er jeg redd for at jeg blir fristet igjen. Skal sies at jeg har VELDIG dårlig viljestyrke[&:]
* Jess, da er venninne kvelden over og jeg er enda røykfri. JA, jeg tok meg et trekk, men det smakte pyton!!!!!!! [:'(] Så nå tror jeg virkelig at dette går rette veien. Det frister ikke mer! [;)]
Om jeg klarer dette nå, så skal jeg kjøpe meg et par øredobber som jeg har hatt lyst på lenge, etter at ungen er født..De koster 1600 kr [:)]
* Jess, da er venninne kvelden over og jeg er enda røykfri. JA, jeg tok meg et trekk, men det smakte pyton!!!!!!! [:'(] Så nå tror jeg virkelig at dette går rette veien. Det frister ikke mer! [;)]
Om jeg klarer dette nå, så skal jeg kjøpe meg et par øredobber som jeg har hatt lyst på lenge, etter at ungen er født..De koster 1600 kr [:)]