5. dagen....*6.dagen*

Litnogrund

Betatt av forumet
uten røyk!!!!![;)] Er SÅKLART ikke fornøyd med at jeg ikke har (klart) sluttet før, men er fornøyd med at det går rette veien nå! Har ikke vært stor-røyker under sv. skapet, f.eks. når jeg er alene så røykte jeg ikke, men mest på besøk osv. Håper jeg klarer dette nå...Går overraskende bra, men i morn har vi vår "ukentlige" venninne kveld å da er jeg redd for at jeg blir fristet igjen. Skal sies at jeg har VELDIG dårlig viljestyrke[&:]

* Jess, da er venninne kvelden over og jeg er enda røykfri. JA, jeg tok meg et trekk, men det smakte pyton!!!!!!! [:'(] Så nå tror jeg virkelig at dette går rette veien. Det frister ikke mer! [;)]
Om jeg klarer dette nå, så skal jeg kjøpe meg et par øredobber som jeg har hatt lyst på lenge, etter at ungen er født..De koster 1600 kr [:)]

Flink du er :D
skjønner godt hvordan du har det!
Har det på samme måten.. jaja...Men flink er du [:D]

Jeg røyka også 20-30 om dagen før jeg ble gravid, men klarte å slutte når jeg var 2 mnd på vei, og slutta da helt brått. Hadde kutta ned til ti om dagen fra jeg visste at jeg var gravid og til jeg slutta helt da [:)] Er veldig stolt av meg selv, men ser absolutt ikke ned på de som ikke klarer det. vet hvor vanskelig det faktisk er, og at det kreves stor viljestyrke. Jeg er vel litt den som klarer ting ganske greit hvis jeg virkelig går inn for det, men sånn er det jo ikke for alle [:)]

kjempeflink er du [:)] lykke til videre

Eg slutta automatisk pga. svangerskapskvalmen.
Tok min siste røyk et par daga etter at eg fikk en positiv graviditetstest - skal seiast at det var kun snakk om få trekk pr. dag og eg var aldri en skikkelig storrøyker. Har ikkje hatt lyst på røyk etter det og eg fikk utrulig nok typen som var storrøykar med på å slutte 1 mnd etter graviditetstesten [:)] *STOLT* [:)]

Lykke til! :-)

ORIGINAL: jcma

KJEMPE BRA

ORIGINAL: jcma

KJEMPE BRA

Flott:) I morgen må du oppdatere innlegget til 6 dager uten røyk!:D Lykke til videre:)

Det er oppdatert! Sjekker i morgen om det er blitt 7 :D Gratulerer:)

Bare av ren nysgjerrighet.
Når noen av dere sier at dere bare røyker sammen med andre. Altså i sosiale sammenhenger. Er det da sosialt akseptert? Jeg vet med meg selv at jeg hadde ikke klart å sett på en gravid røyke. Uansett hvor god en venninne det har vert. Jeg har heldigvis ikke blitt satt i den posisjonen ofte men det har skjedd og da har jeg faktisk gått. (ikke at det hjelper den lille)

Supert at dere trapper ned og klarer å slutte osv. SÅ dette er ikke noe angrep, blir bare så overrasket at det er i sosiale sammenhenger noen sprekker. Ville trodd det var mer skam rundt det på en måte hvis andre såg på. Og at smugrøyking ble løsningen under graviditeten.
Jeg røyket som en skorstein frem til for tre år siden, så jeg vet om alt rundt den sosiale biten, blir bare overrasket over at det blir akseptert av andre ikke gravide røykere osv..

Så bra at du engelig klarer å slutte!! [:D] Gratulere!!  Eg klarte å slutte når eg var 4 mnd på veg. Er så deilig å være røykfri [:D]

Supert! Flink du er! Masse lykke til framover.

Back
Topp