5 cm åpning!

Når jm sa hun kunne kjenne hodet, så tror jeg mannen mistet lysten på en stund :p
Jm dytta på hodet hennes da hun sjekka modninga forrige uke. Det har jeg IKKE sagt til mannen, da blir det garantert ikke noe på meg :p
Var ille nok da jeg tidligere snakka om åpning og sånn.. det tror jeg han har fortrengt ;)

Hvordan går det?
Kanskje du ligger å føder nå? <3

Hvordan går det?
Kanskje du ligger å føder nå? <3

Ingen fødsel, ingen rier! Har fått en del mesensmerter etter i går. Men thats it! Avtalen er at jeg skal inn med engang jeg merker rier. Så langt så er det ikke tegn til noe. Dette tar knekken på psyken når man allerede er nådd en uke over termin! Hadde absolutt ikke brydd meg om det hadde vært før, men nå er jo jeg "halvveis" i en fødsel! KK kan ta seg en bolle for å ikke bare tilby å ta vannet i går! Men har inntrykk av at alle trodde det skulle skje noe. Men den gang ei.. Så er innstilt på overtidskontroll på torsdag!

Ingen fødsel, ingen rier! Har fått en del mesensmerter etter i går. Men thats it! Avtalen er at jeg skal inn med engang jeg merker rier. Så langt så er det ikke tegn til noe. Dette tar knekken på psyken når man allerede er nådd en uke over termin! Hadde absolutt ikke brydd meg om det hadde vært før, men nå er jo jeg "halvveis" i en fødsel! KK kan ta seg en bolle for å ikke bare tilby å ta vannet i går! Men har inntrykk av at alle trodde det skulle skje noe. Men den gang ei.. Så er innstilt på overtidskontroll på torsdag!

Så det blir heller ikke å ta vannet idag/imorgen?

Åherregud :o
Er det ikke liksom "aktiv fødsel" fra 4 cm da? Dette er for dårlig av KK synes jeg.

Håper virkelig du ikke trenger å gå sånn helt til torsdag :(

God klem til deg <3

Så det blir heller ikke å ta vannet idag/imorgen?

De er sikker på at reine vil komme, og jm jeg snakket med sist tviholdt på at jeg måtte bare vente, slappe av også kom det nok til å skje! Prøvde å hindre til at jeg ønsket å ha overtidskontroll i morgen (etter 7 dager) fremfor torsdag som blir dag 9! Tullete når jeg allerede har så mye åpning.

Åherregud :o
Er det ikke liksom "aktiv fødsel" fra 4 cm da? Dette er for dårlig av KK synes jeg.

Håper virkelig du ikke trenger å gå sånn helt til torsdag :(

God klem til deg <3

Var jo i aktiv fødsel i går med reglelmessige rier og alt! Men hvilke mirakler de tror skal skje nå, vet ikke jeg! Angrer litt på at jeg ønsket å dra hjem for å hvile i går når det stoppet opp - for kanskje de hadde tilbudt å tøye litt til om det ikke var noe fortgang! Men jm i går var ganske sikker på at det ble fødsel de neste 24 timene, og nå er de gått - still no baby :-(

Men du kan jo ikke gå sånn :( høres jo helt forferdelig ut for deg.

Var jo i aktiv fødsel i går med reglelmessige rier og alt! Men hvilke mirakler de tror skal skje nå, vet ikke jeg! Angrer litt på at jeg ønsket å dra hjem for å hvile i går når det stoppet opp - for kanskje de hadde tilbudt å tøye litt til om det ikke var noe fortgang! Men jm i går var ganske sikker på at det ble fødsel de neste 24 timene, og nå er de gått - still no baby :-(
Huff, ringe å si at du ikke er komfortabel med dette? Om de kan tøye og se om de får det i gang?
Fysj, der svikter kk stort :(

Nei Gud så kjedelig!!! Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan ta vannet.. Trodde det var enkelt og greit på 3 cm.. Det her psyker deg jo helt ut, og når du i tillegg er på overtid!!! Du får prøve sånne teite kjerringråd bare for å ha gjort det da.. Kanel leste jeg et eller annet sted at de brukte i gamle dager på fødestuer for å få fart på treige rier under fødsel:-) lykke til!!

Dette høres helt sprøtt ut. Håper ting har tatt seg opp nå. Lykke til!

Nei, vettu hva! Dette er for dårlig.. Sender deg styrkeklem❤️❤️

Stakkars deg. håper det kommer seg igjen etter du har fått hvilt deg. Sprøtt å gå med 5 cm uten at det skjer noe. men bør vel ikke gå så lenge sånn?

Håper ting har tatt seg opp! Lykke til :)

Back
Topp