5. barnesykdommen

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Ser ut til at mellomste har fått det. Krysser fingrene for at jeg ikke har fått det, har hatt det eller at alt går bra og jeg eller babyen er safe :)

Noen andre som har vært borti den før?

Hadde mistanke om det hos min tidligere i svangerskapet. Fikk beskjed om å komme inn til legen for blodprøve fordi du skal følges ekstra opp om du får det ettersom babyen i magen da kan bli syk. Ville snakket med legen min hvis jeg var deg :)

Hadde mistanke om det hos min tidligere i svangerskapet. Fikk beskjed om å komme inn til legen for blodprøve fordi du skal følges ekstra opp om du får det ettersom babyen i magen da kan bli syk. Ville snakket med legen min hvis jeg var deg :)

Skal til JM i morgen tidlig så kan høre litt ned henne om dette også. Og jeg har vært hos legen og tatt blodprøve :) just in case. :)

Kjenner jeg blir litt ekstra stressa. Typisk bør ting har gått så greit så langt :P

Det gikk bra med deg?

Jepp, tvilsomt at lille hadde det, men prøvene viste uansett at jeg ikke var smittet :)... Men var jo litt stress :) veldig glad jeg ikke fikk det så jeg slapp å følges opp resten av svangerskapet :)

Håper du også slipper :)

Jepp, tvilsomt at lille hadde det, men prøvene viste uansett at jeg ikke var smittet :)... Men var jo litt stress :) veldig glad jeg ikke fikk det så jeg slapp å følges opp resten av svangerskapet :)

Håper du også slipper :)

Så bra:) godt å høre. :) lover jo litt bra for meg også :D krysser fingrene :)

Var også borti flere som hadde det tidligere i svangerskapet. Måtte ta blodprøve for å finne ut om jeg var immun eller smittet. Var immun da. Heldigvis. Men hørte at når du er over 25 uke, var det ikke farlig :) Tror det var over 25.. :) :)

Var også borti flere som hadde det tidligere i svangerskapet. Måtte ta blodprøve for å finne ut om jeg var immun eller smittet. Var immun da. Heldigvis. Men hørte at når du er over 25 uke, var det ikke farlig :) Tror det var over 25.. :) :)

Får nå håpe på det. Er ekstra utsatt pga immunforsvaret mitt. Har også en autoimmun sykdom. :(

Men håper det bare er i mitt lille hode :P

Blod prøve er jo en god begynnelse på noe, du vett jo mer etterpå;)

Back
Topp