5-6 min

løven

Glad i forumet
Nå den siste timen har det kommet sterke kynnere med 5-6 min mellomrom. Har ikke hatt det sånn regelmessig før. Kan noe være på gang eller skal det være slik?

Høres veldig tett ut.. hvor lenge varer kynnerne da?[8|]

De varer alt i fra 1 til litt over 1 min... Men de føles mer intense nå enn tidligere... Får kanskje bare se det ann utover. Hadde kraftige magesmerter i natt også[:D][:D].
Men ingenting annet har skjedd....

har hatt det slik noen dager jeg oxo, men så har det gitt seg....regelmessig over lengre tid, men så har det gitt seg igjen....skikkeliger strammninger.....men de har ikke økt i intensitet, så det har nok bare vært kynnere...

man kan bli veldig i tvil ja....men man vet når det er tid for å reise til slutt.....[:)]

har du lang vei til sykehuset?

Håper mine gir seg etterhvert også da.. 5 dager igjen til jul[&:]

Nei, vi har 2 min å kjøre med bil, jeg sitter i stua å kikker på sykehuset.
Men en blir så nervøs når ting ikke er slik de pleier... nye ting liker jeg ikke[:D][:D]
Hvor lenge varte dine da?

Går jo an å ringe sykehuset å spørre, da.. det er bedre å komme inn en gang for mye enn for lite[8|]

Det er iallefall min erfaring - å ringe en gang for mye er bedre enn å bekymre seg[;)]

Ja det er sant, jeg venter litt å ser utover kvelden..Gir det seg ikke før jeg legger meg så ringer jeg ned til føden å hører. Får holde meg i ro for jeg skal på julelunsj med jobben i morgen... vil jo være med på det..[:D][:D]

Åååh.. Du også? Dette er så spennende!! Ser ut til at det blir en god del desemberbarn fra januarklubben.. Lykke til[:D]

mine har vært som dine...varte litt forskjellig, men ca 1 min +......

synes det var en god ide med å vente litt for så å ringe på føden viss det ikke gir seg, kan være nok å få det bekreftet at alt er i orden, da kan det roe seg...man får gjerne mer kynnere når man bekymrer seg.....men du er jo ganske nære målet, så det er jo ikke umulig at noe er på gang

lykke til!!vi hører fra deg underveis eller?

Skal holde dere oppdatert jeg[:D]

Hvis noe skulle skje så får det skje snart for da er jeg hjemme igjen til julaften[&:][8D]
Jeg håper jo på at det ikke er noe spes, for jeg vil vente.....[:)]

ORIGINAL: lindaen

Åååh.. Du også? Dette er så spennende!! Ser ut til at det blir en god del desemberbarn fra januarklubben.. Lykke til[:D]

Men kansje vi får noen januarbarn fra desemberklubben også?[8|]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Men kansje vi får noen januarbarn fra desemberklubben også?[8|]

Håper det! [:)]

Tror jeg kan slappe av i natt, kynnerene har gitt seg litt nå så da tror jeg ikke det skjer noe enda[:D]
God natta[:)]

Få oppdatering imorgen om tilstanden da.. Kanskje det blir mere action da?
[:)]

Alt har roet seg heldighvis, har sovet skikkelig godt i natt. Da er håpe om januar barn tilbake[:D][:D]

Så deilig å ha sovet godt!![:D]
Godt å høre at du har sovet godt i natt, løven[:)]

unner ALLE søvn nå fremover - merker hvor viktig det er![8|]

Takker, sovet bra denne natten også...håper det er noe som går...[:D]

Back
Topp