5-6 åringer!

Ancita

Glad i forumet
Er det sånn overlegen slags 14tiss periode det?
Jeg skal gjøre selv, du er dum, du bestemmer ikke over meg?
Hver gang jeg gir en beskjed, så får jeg til svar at jeg ikke bestemmer over han[:@]
Han nekter å bruke klær jeg finner frem til han, liker ingenting av mat, kan finne på å nekte å ligge seg å bare gå inn i stuen å sitte seg med armene i kryss og et " jeg bestemmer når jeg skal legge meg"
Ikke klarer jeg å bære han lenger, og uansett hva jeg sier eller hvor mange beskjeder han får om å gå inn i sengen igjen, så funker det ikke.
Sist satt jeg meg foran stigen i sengen å måtte sitte der i en halvtime før han gå opp å prøve.
Begynner å gå tom for tålmodighet[&o]

Ingen som har 5-6 åringer her eller har hatt?

Joda jeg har en [:@] Å han er på akkurat samme måte.. Jeg har desverre ingen råd å komme med, så jeg følger med på denne...En veslevoksen liten sjef har han blitt.....

Tja... Sies jo at det er det [8D] Vi sier at søsteren min har vært i puberteten siden hun var 6, nå er hun 16 [8D] Så.. ja [:D]

Min er ikke sånn, men han kan være litt bedrevitende til tider da.[8D]

Min kan komme med frekke svar med null respekt for mammaen eller pappaen..Han kan og svare "nei" når vi sier han skal legge seg feks, men er som oftest ikke helt umulig å få han i seng, han drøyer det bare lengst mulig..

Tror han tar en del etter de store barna på skolen...

Jeg tror de fleste barn i den alderen er litt sånn i "puberteten" , men så lenge min sønn har respekt for voksne ellers, så tror jeg ikke de "anfallene" han har her hjemme er så veldig dramatisk.

Han er også veldig kresen i matveien! Spiser nesten ingenting av middager..

min 4,5 åring er sånnn. akkurat som du beskriver han,
telle til 10 noen ganger, tester tålmodogheten ja.... puhu,..

Back
Topp