Det tror jeg virkelig det er!Jeg fikk 3+ i dag, er 5+0. Er det et godt tegn?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg virkelig det er!Jeg fikk 3+ i dag, er 5+0. Er det et godt tegn?

Ja, det er et godt tegnJeg fikk 3+ i dag, er 5+0. Er det et godt tegn?
Fikk 2-3 på nyttårsaftenJa, det er et godt tegnså bra! Jeg venter på 3+... Har ikke testet siden nyttårsaften. Nå venter jeg på en test som jeg håper kommer i posten i morgen
Vi er akkurat like langt, 5+0 i dag jeg og. Når testet du sist og fikk 2-3 på digital?
Hva med deg?Ja, det er et godt tegnså bra! Jeg venter på 3+... Har ikke testet siden nyttårsaften. Nå venter jeg på en test som jeg håper kommer i posten i morgen
Vi er akkurat like langt, 5+0 i dag jeg og. Når testet du sist og fikk 2-3 på digital?
Hvordan går der med deg?Oppdater gjerneOpplevde nemlig det samme som deg i dag, bittelitt rosa utflod og en del murring. Vet ikke hva jeg skal gjøre med denne usikkerheten..
Hei! Det kom ikke mer rosa utflod her Heldgivis! Det var veldig lite også. Men siden det kom samtidig som økte murringer var jeg veldig bekymra. Murringer kommer og går. Hva med deg?Hvordan går der med deg?
Håper det bare er noen litt skjøre slimhinnerDa gjenstår det å se om jeg blir værende her eller ikke.. Har så vidt akkurat blødd litt..

Det håper jeg også, men er så usikker. Humøret ble skikkelig bånnHåper det bare er noen litt skjøre slimhinner![]()
Føler murringene nederst har tatt seg opp litt. Det blør fremdeles ikke konstant, bare litt rosa/rødt av og på..Det er godt å høre! Murringer her og, strekker litt der inne. Hat kjempe rar smak i munn idag og kvalmen er helt borte. Håpet jeg skulle få cb digital i går for å ta på søndag, men den er fortsatt ikke kommetHei! Det kom ikke mer rosa utflod her Heldgivis! Det var veldig lite også. Men siden det kom samtidig som økte murringer var jeg veldig bekymra. Murringer kommer og går. Hva med deg?
og kjøpe en på butikk gidder jeg ikke… 
Oh nei! Det er ikke gøy med blødning! Kommer det mye? krysser alt jeg kan at dette er uskyldig blødningDa gjenstår det å se om jeg blir værende her eller ikke.. Har så vidt akkurat blødd litt..

Det er ikke veldig mye, unnskyld på forhånd hvis det blir for mye.. Det blir lyserosa på papiret hver gang jeg tørker meg, og noen små rød flekker på truseinnlegg. Det har vært sånn siden i dag morges, og det blir hverken verre eller bedre. Jeg bare går å venter på at det skal begynne å blø skikkeligOh nei! Det er ikke gøy med blødning! Kommer det mye? krysser alt jeg kan at dette er uskyldig blødning
Er du 4+3 i dag?
Ja, 4+3. Nå går jeg egentlig bare å bekymrer meg.Når jeg postet den her så trodde jeg var 5+3, men var jo egentlig 4+3. hadde samme på papiret den dagen og dagen etterpå på kvelden. Men har ikke kommer mer enda, er da 4+6 i dag. Håper du får og det bare i dag, og at det stopper nåDet er ikke veldig mye, unnskyld på forhånd hvis det blir for mye.. Det blir lyserosa på papiret hver gang jeg tørker meg, og noen små rød flekker på truseinnlegg. Det har vært sånn siden i dag morges, og det blir hverken verre eller bedre. Jeg bare går å venter på at det skal begynne å blø skikkeligJa, 4+3. Nå går jeg egentlig bare å bekymrer meg.

Håper virkelig detNår jeg postet den her så trodde jeg var 5+3, men var jo egentlig 4+3. hadde samme på papiret den dagen og dagen etterpå på kvelden. Men har ikke kommer mer enda, er da 4+6 i dag. Håper du får og det bare i dag, og at det stopper nå![]()
Det går fint tror jeg. Har ikke spottet mer enda. Men har mistet før i ukene 6 og 7, så neste ukene er kjempe nervepirrendeHåper virkelig det
Hvordan er det med deg?

Den ventingen er helt grusom egentlig, alt er så uvisst..Det går fint tror jeg. Har ikke spottet mer enda. Men har mistet før i ukene 6 og 7, så neste ukene er kjempe nervepirrende![]()
Hei. Jeg hadde sånne flekker med rosa, noen ganger brunt på papiret i tillegg til mensmurringer av og på gjennom hele første trimester da jeg var gravid med førstemann. Det er skremmende når det skjer, men jeg dro til legen og fikk sjekket at alt var ok og da slappet jeg av. Så vil anbefale deg å gjøre det samme. Be om å få måle hcg med 2-3 dagers mellomrom for å se at den stiger. Jeg fikk beskjed om at småblødninger og murringer var vanlig, også i vellykkede svangerskap. Lykke til!Fikk litt rosa på papiret i morges.Er ca 5+3… tenker med en gang at hjerte startet ikke opp og naturen må rydde. Men hatt så fine tester! God stigning! Hva i all verden skjer
hvordan skal man klare nå å ta på seg smilefjes og gå på jobb? Er så nede nå…
Nå tror jeg du beroliga mange her inne! TakkHei. Jeg hadde sånne flekker med rosa, noen ganger brunt på papiret i tillegg til mensmurringer av og på gjennom hele første trimester da jeg var gravid med førstemann. Det er skremmende når det skjer, men jeg dro til legen og fikk sjekket at alt var ok og da slappet jeg av. Så vil anbefale deg å gjøre det samme. Be om å få måle hcg med 2-3 dagers mellomrom for å se at den stiger. Jeg fikk beskjed om at småblødninger og murringer var vanlig, også i vellykkede svangerskap. Lykke til!
Tusen takk for beroligende svar! jeg har blødd gjennom hele svangerskapet, men tror det begynte i uke 9 eller 8. det var slitsomt.Hei. Jeg hadde sånne flekker med rosa, noen ganger brunt på papiret i tillegg til mensmurringer av og på gjennom hele første trimester da jeg var gravid med førstemann. Det er skremmende når det skjer, men jeg dro til legen og fikk sjekket at alt var ok og da slappet jeg av. Så vil anbefale deg å gjøre det samme. Be om å få måle hcg med 2-3 dagers mellomrom for å se at den stiger. Jeg fikk beskjed om at småblødninger og murringer var vanlig, også i vellykkede svangerskap. Lykke til!