5+3 og rosa papir

LilleMy&miniMe

Glad i forumet
Marsboere 2020
Fikk litt rosa på papiret i morges. :(Er ca 5+3… tenker med en gang at hjerte startet ikke opp og naturen må rydde. Men hatt så fine tester! God stigning! Hva i all verden skjer :banghead:

hvordan skal man klare nå å ta på seg smilefjes og gå på jobb? Er så nede nå…

Fikk litt rosa på papiret i morges. :(Er ca 5+3… tenker med en gang at hjerte startet ikke opp og naturen må rydde. Men hatt så fine tester! God stigning! Hva i all verden skjer :banghead:

hvordan skal man klare nå å ta på seg smilefjes og gå på jobb? Er så nede nå…
Skjønner bekymringen❤️ Må du på jobb? Ville tatt ett par egenmeldingsdager for å sett hvordan det går❤️

Skjønner bekymringen❤️ Må du på jobb? Ville tatt ett par egenmeldingsdager for å sett hvordan det går❤️
Har vurdert å bli hjemme.. men vet ikke hva er bedre, være opptatt og prøve å jobbe, eller være hjemme aleine :sorry:

Måtte ta en test, denne virker jo så sterk! Håper virkelig spiren sitter :shy:

Vedlegg

• 4B5C5CEA-EE21-4239-BDA3-5BB15D1A0063.jpeg
    4B5C5CEA-EE21-4239-BDA3-5BB15D1A0063.jpeg
    637,7 KB · Visninger: 67
Det kan være helt uskyldig ❤️

Det kan være spotting ja, som er normalt. Vet det er vanskelig men prøv å ikke stresse, se hva som skjer. evt bestill blodprøve hos legen og ta igjen om to dager. krysser alt for def ❤️

Liten trøst eg hadde rosa på papiret to ganger forrige svangerskap. Det gjekk heilt fint

Spotting er jo normalt for noen.
Og den ser jo veldig positiv. Som sagt er du bekymret hør med lege.

Husk også uten å skremme deg helt.. Hcg nivå kan sitte i lenge for noen og få deg til å tro du fortsatt er gravid. Det skjedde meg sist gang.. Tok mellom 6-8 uker før negativ test. Krysser fingrene for deg

Jeg hadde spotting i forrige svangerskap i uke 5, var på tul i 6+0 og såg hjerte slo, 6+3 endte det i sa jeg hadde to uker sykemelding fra uke 5 til 7 for å se om det roet seg med blødninger, men det hjalp ikke.. men var godt å kunne prioritere seg selv og ikke måtte slite seg gjennom en arbeidsdag med masse blødninger og smerter
Ta vare på deg selv❤️

Spotting er jo normalt for noen.
Og den ser jo veldig positiv. Som sagt er du bekymret hør med lege.

Husk også uten å skremme deg helt.. Hcg nivå kan sitte i lenge for noen og få deg til å tro du fortsatt er gravid. Det skjedde meg sist gang.. Tok mellom 6-8 uker før negativ test. Krysser fingrene for deg
Jeg har blødd/spottet gjennom første svangerskapet. Gikk greit, men var såååå stress :shy: har ikke spottet mer i dag, men magen er rar. tenkte å snakke med lege å få hcg måling, men som du sier….

Liten oppdatering. Har ikke spottet mer i dag, men man vet aldri.. vurdere å ta kontakt med lege, men er jo egentlig ikke vits…
Hormon kan stige, ul vise hjerte og alikevel går det ikke. Skal prøve å ta det med ro, og det var godt å være på jobb, koblet vekk tankene litt.
Tusen takk til alle som tog seg tid til å svare! :Heartbigred

Liten oppdatering. Har ikke spottet mer i dag, men man vet aldri.. vurdere å ta kontakt med lege, men er jo egentlig ikke vits…
Hormon kan stige, ul vise hjerte og alikevel går det ikke. Skal prøve å ta det med ro, og det var godt å være på jobb, koblet vekk tankene litt.
Tusen takk til alle som tog seg tid til å svare! :Heartbigred
Oppdater gjerne ❤️ Opplevde nemlig det samme som deg i dag, bittelitt rosa utflod og en del murring. Vet ikke hva jeg skal gjøre med denne usikkerheten..

Oppdater gjerne ❤️ Opplevde nemlig det samme som deg i dag, bittelitt rosa utflod og en del murring. Vet ikke hva jeg skal gjøre med denne usikkerheten..
Som jeg skrev til deg i annen tråd, det har ikke vert noe i dag enda… men kjenner det skjer noe nedentil. Kan godt være som om det jobbes for mens, men håper det er livmor som strekker seg :sorry:
Er du langt på vei? Hvordan er ståa i dag?

Som jeg skrev til deg i annen tråd, det har ikke vert noe i dag enda… men kjenner det skjer noe nedentil. Kan godt være som om det jobbes for mens, men håper det er livmor som strekker seg :sorry:
Er du langt på vei? Hvordan er ståa i dag?
Akkurat samme her. Mer murringer enn tidligere i går kveld og i dag. Drømte at det kom masse blod, men ikke kommet noe, kun bittelitt rosa på papiret i går. Hva gjør du for å «holde ut»?

Akkurat samme her. Mer murringer enn tidligere i går kveld og i dag. Drømte at det kom masse blod, men ikke kommet noe, kun bittelitt rosa på papiret i går. Hva gjør du for å «holde ut»?
Kom bittelitt i dag morges og :sorry: men foreløpig ikke mer..
har det da litt.. hmm, ubehagelig? Det stikker og drar der inni i ny og ne :wideyed: håper, som sagt det er bare livmor som strekker seg.

hva jeg gjør? Jeg spiser :hilarious: alt jeg finner…
Ellers venter jeg på legen skal ringe opp, håper å få en time til tul for å ha noe å «feste tanker» på, å se fram til.
Er på jobb, så det hjelper å koble seg av, men samtidig ser jeg «detter ut» fra virkeligheten ofte… så er litt tøft å å være på jobb, men godt.
er og mye her på forumet :bookworm:
Har og shoppet litt både i fysisk butikk og online, men kjenner det kan bli svindyrt i lengden :hilarious:
Venter og på digital test i posten… håper å få 3+ der. Fikk 2-3 mandagen, og egentlig hvis mine beregninger er rett får jeg 3+ på søndag, men kanskje så fort testen kommer :hilarious: eller kommer nok å svi en da…
Så er 5+4 i dag, teller dagene til 8+0, vet ikke hvorfor, det er bare ikke så nært, men heller ikke langt unna….

hva gjør du?

Kom bittelitt i dag morges og :sorry: men foreløpig ikke mer..
har det da litt.. hmm, ubehagelig? Det stikker og drar der inni i ny og ne :wideyed: håper, som sagt det er bare livmor som strekker seg.

hva jeg gjør? Jeg spiser :hilarious: alt jeg finner…
Ellers venter jeg på legen skal ringe opp, håper å få en time til tul for å ha noe å «feste tanker» på, å se fram til.
Er på jobb, så det hjelper å koble seg av, men samtidig ser jeg «detter ut» fra virkeligheten ofte… så er litt tøft å å være på jobb, men godt.
er og mye her på forumet :bookworm:
Har og shoppet litt både i fysisk butikk og online, men kjenner det kan bli svindyrt i lengden :hilarious:
Venter og på digital test i posten… håper å få 3+ der. Fikk 2-3 mandagen, og egentlig hvis mine beregninger er rett får jeg 3+ på søndag, men kanskje så fort testen kommer :hilarious: eller kommer nok å svi en da…
Så er 5+4 i dag, teller dagene til 8+0, vet ikke hvorfor, det er bare ikke så nært, men heller ikke langt unna….

hva gjør du?
Takk for inspirasjon! Haha! Spiser jeg og! Men murringene er veldig ubehagelig, så klarer ikke la være kjenne på de. Har vært hos lege og tatt hcg prøve nå. Ny på mandag, så får vi se.. Virderer også tidlog ultralyd uke 6!

Takk for inspirasjon! Haha! Spiser jeg og! Men murringene er veldig ubehagelig, så klarer ikke la være kjenne på de. Har vært hos lege og tatt hcg prøve nå. Ny på mandag, så får vi se.. Virderer også tidlog ultralyd uke 6!
Men det er da kjekt at man trenger ikke å passe på hvor mye man spiser de her tidene :hilarious:
Beklager, jeg fikk ikke helt med hvor langt du er på vei nå?

Jeg blødde gjennom første svangerskapet… husker nå ikke når det startet, men tror uke 7… så prøver å ha den tanken også i hodet, at hvis det er ment så er det ment to be.. når det er sagt, så ønsker kontrollfreak i meg gjøre alt og litt meg for at dette skal være ment to be :hilarious:

Når får du svar på første hcg?
Sist fikk jeg ta 1 hcg prøve, så ringte legen og sa at verdiene ser bra ut og vi trenger ikke ta flere, og det gikk jo. Men håper jeg får tul denne gangen. Bor i gokk hvor jeg ikke kan bestille privat, blir litt dyrt å reise med fly for å ta ul som heller ikke er billig :rolleyes:

Måtte svi en ny digital, fortsatt 2-3. men, måtte regne litt på det. Er 5+4 i følge appen ut fra siste mens. Men, jeg hadde el på ca CD21, så egentlig nå er ikm dagene. Hvis el var da den var, så kan ikke jeg få 3+ før etter søndagen, og det er spørs om utfangelsen skjedde på el dagen, før eller etter…
Så i teorien er jeg kanskje 4+3? Eller enda tidligere… så da er det spørs om når det er greit med tul, følge med på appen eller ikke :shifty::shy::)

OPPDATERING :hilarious:

Ble nå litt klokere på lange sykluser og er ca 4+4 i dag. Ting er da litt verre mtp blødning, da dette var jo ikm uka… så krysser alt jeg kan for å beholde spiren :smiley-angelic001

Back
Topp