5+3 og fortsatt 2-3 på clearblue :-(

Jeg testa i dag, 2-3 uker... er 5+0. Når kan man regne med 3+ på testen egentlig?

Testet igår, 11 dpo (blir vel 3+4) og fikk 2-3 på clearblue .. men alle produserer HCG forskjellig, så vil tro det ikke er noe fasitsvar på når man kan teste 3+. Tenker prøve meg på enda en clearblue til uken, så får vi se.

Enda en sniker her .. fikk aldri 3+ selv om jeg tok tidlig ultralyd samme dag og så bankende hjerte. Datteren min er nå 6 mnd :)

Vet om andre her inne som tok hcg prøver som viste veldighøye tall, men heller ikke fikk 3+. Så den er ikke helt pålitelig for alle :)

Ukesindikatorene er ustabile og du kan ikke bruke dem til å måle hcg-stigning på den måten.
Da må du isåfall gi blaffen i teksten på forsiden og kun se på fargen på strimlene inni. Etter å ha fått 2-3 tre ganger og blodprøve viste fin doblingstid gadd jeg ikke teste mer og ventet på TUL. 12+4 nå og alt bra

Jeg leste på pakningsvedlegget inni (eller på nett,husker ikke) at noen ganger,om hCG nivået er for høyt så kan testen gi feil resultat...rett og slett for nivået er så høyt..:)

Sniker fra juni

Jeg var enda senere enn det, CBD er egentlig ikke noen god indikator på stigning.

Back
Topp