5+2, så ingenting på ul...

Komleball

Flørter med forumet
Februarbarna 2023
Er 5+2 (eller 3) og var til tidlig ul da jeg er bekymret for exu grunnet smerter på ene siden, forsvunne symptomer og tester som ikke har blitt sterkere siste uken. Men på ul fant hun ingen graviditet i livmor og ingen graviditet utenfor livmor... Så gudene vet hvor jeg er gravid da, for hcg er det jo og livnorslimhinnen kunne hun se var fortykket som ved graviditet.

Fikk målt hcg men fikk ikke svar på den før jeg gikk derfra, skal uansett måle ny hcg på fredag.

Fikk beskjed om at dette nok er en SA, men jeg har ingen blødninger.. Spurte henne før jeg gikk om hun var sikker på at dette ikke kan være et normalt svangerskap, og da svarte hun at i uke 5+2 burde man se noe på ul så det var hun sikker på. Hvis ikke svaret på hcg var bra nok ville hun sette inn tiltak for å få hcg ned og følge med slik at livmorslimhinnen ble tynnere. Var for såvidt forberedt på dette, men synes kanskje det var vel bastant så tidlig? Noen med erfaringer?
 
Ingen erfaring håper noen kan hjelpe deg og du snart blir gravid igjen :)
 
Jeg var på tul ca rundt den samme tid som deg pga blødninger. Kunne ikke se noe foster men så fostersekken. Var på ny tul ca 2 uker etterpå og sa så vi foster og bankende hjerte
 
Kan du være kortere på vei enn antatt?
 
Når jeg var 5+5 var jeg på tul pga blødninger, gynekolog kunne så vidt se en plommesekk men ingen embryo. Har vært siden å sett et sprellende foster, og jeg er nå 15+1 uker.
 
Back
Topp