5+1

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Er da hjertet skal begynne å slå eller?? Sånn ca??eller blir det 5+4? Da vises det på ul 6+0 ja?
 
Last edited:
I følgen appen «gravid og barn» så begynte det å slå 5+0 :) så du skal kunne se det på ul 6+0 :)Image1523459120.084460.jpg
 
Noen er heldige å se hjerte slå 6+0, andre ser det ikke før noen dager senere. Derfor anbefaler mange å dra tidligst 7+0 på ul for å ikke bli redd hvis man ikke ser det. Men det er absolutt mulig å kunne se det ja :)
 
Når vi ringte volvat sa de at vi kunne komme inn 6+0, men da var det 50/50 om vi kom til å høre hjerte eller ikke. De anbefalte å komme en uke senere.
 
Når vi ringte volvat sa de at vi kunne komme inn 6+0, men da var det 50/50 om vi kom til å høre hjerte eller ikke. De anbefalte å komme en uke senere.
jeg skal til en privat gyn. Var til han sist også. Hovedmålet er å se hvor langt jeg er på vei. Om jeg må ta en ul til for å se hjerteslag senere så gjør vi det :) Siden jeg ikke vet hvor langt jeg er er det vanskelig å vite, men tipper minst 6+0
 
jeg skal til en privat gyn. Var til han sist også. Hovedmålet er å se hvor langt jeg er på vei. Om jeg må ta en ul til for å se hjerteslag senere så gjør vi det :) Siden jeg ikke vet hvor langt jeg er er det vanskelig å vite, men tipper minst 6+0

Volvat er også privat. For oss var det viktige å høre hjerteslag, derfor bestilte vi ultralyd til neste fredag. Men det føles som en evighet til [emoji28]
 
Volvat er også privat. For oss var det viktige å høre hjerteslag, derfor bestilte vi ultralyd til neste fredag. Men det føles som en evighet til [emoji28]
ja, altså, jeg håper jo at vi ser hjerteslag når vi skal, hvis ikke bestilles det ny time der og da. :p men blir jo dyrt med mange...
 
Har dere forskjellig tekst på appen og pc? Det er en dag forsinkelse på den ene... så jeg velger den som passer best hver dag :) Jeg skal på Volvat da jeg er 6+6, antar jeg ser hjerte da, i dag er jeg 5+1 og håper på 3+ på digital snart... blir liksom siste test...
 
Hjertet begynner å slå 22 dager etter befruktning... men man ser sikkert ikke på ul før litt seinere...
Her har de sett hjerte slå rundt 6 uker hver gang :)
 
Back
Topp