helen79 Forumet er livet 25 Aug 2006 #1 Jeg og mannen har vært gift i 5 år idag. Gratulerer, Kenneth. Elsker deg masse. (Faktisk akkurat nå er det ganske nøyaktig 5 år.)
Jeg og mannen har vært gift i 5 år idag. Gratulerer, Kenneth. Elsker deg masse. (Faktisk akkurat nå er det ganske nøyaktig 5 år.)
pebbles Gift med forumet 25 Aug 2006 #2 Gratulerer så mye med bryllupsdagen! Hadde 3-års bryllupsdag på onsdag jeg..[:D]
helen79 Forumet er livet 25 Aug 2006 #3 ORIGINAL: pebbles Gratulerer så mye med bryllupsdagen! Hadde 3-års bryllupsdag på onsdag jeg..[:D] Gratulerer med overstått.[:)]
ORIGINAL: pebbles Gratulerer så mye med bryllupsdagen! Hadde 3-års bryllupsdag på onsdag jeg..[:D] Gratulerer med overstått.[:)]
pebbles Gift med forumet 25 Aug 2006 #4 ORIGINAL: helen79 ORIGINAL: pebbles Gratulerer så mye med bryllupsdagen! Hadde 3-års bryllupsdag på onsdag jeg..[:D] Gratulerer med overstått.[:)] Takk takk!
ORIGINAL: helen79 ORIGINAL: pebbles Gratulerer så mye med bryllupsdagen! Hadde 3-års bryllupsdag på onsdag jeg..[:D] Gratulerer med overstått.[:)] Takk takk!
AngeLine Gift med forumet 25 Aug 2006 #10 Gratulerer så mye med bryllupsdagen! Samme dag som kronprinsparet da [;)]