4moms mamaroo

Mammaaaa91

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Er det noen som har erfaring med denne? Verdt pengene?

Jeg har utrolig lyst på den, men det koster jo en del.
 
Kjenner en som kjøpte den, ble ikke brukt mye... De kjøpte en brukt men det var jo fort over 2000 fordet.

Ville heller sett ann behovet, sikkert fint om du har kolikkbarn, men ellers tviler jeg på den er så utrolig mye bedre en andre vippestoler.
 
Vi har den. Den er hellig.
Fra dag én.
Babyen likte innstillingen med bilkjøring best. Skrikebabyen vår chillet med en gang i denne.

Nå er barnet syv måneder og begynner å bli lang og sterk.

Vurderer å selge den.
 
Vi har den. Den er hellig.
Fra dag én.
Babyen likte innstillingen med bilkjøring best. Skrikebabyen vår chillet med en gang i denne.

Nå er barnet syv måneder og begynner å bli lang og sterk.

Vurderer å selge den.
ImageUploadedByBV Forum1476997887.643230.jpg
 
Jeg kjøpte den også brukt, og har hatt stor nytte av den. Bruker den ikke daglig lenger da, nå som hun er over tre måneder og heller ikke har vondt i magen lenger. Men hun liker den fortsatt, og spreller ivrig med beina mens hun ser på ballene i uroen. Den har gitt oss mange verdifulle avbrekk, og det må ha vært godt for henne også, å bli litt distrahert. Men den har funket litt forskjellig. Noen ganger blir hun skikkelig gira, og andre ganger blir hun helt døsig.
 
Jeg får vente til baby er født da, så får jeg heller se an behovet. Jeg har hatt en veldig rolig baby og en med kolikk, og håper så klart på rolig baby :p
 
Back
Topp