4mnd kontroll

Horomonella

Gift med forumet
I dag var sambo på kontroll med gutten, da jeg jobber.. [:)] 

John Arian var 8080gram og 68cm..Altså han har vokst en halv cm, og lagt på seg 400g ca.. D er ingenting i forhold til før, men de vokser vel litt i rykk og napp [:)]

eg ska snart på 4 mnd kontroll, men d e en ekstra sjekk. for han låg litt unna kurven så eg konne komma å fylla me litt ekstra på vektå hans..blir spennande å se om han har lagt på seg..

Eg skal og kun på 5 mnd's kontroll. Hvor liten var han da siden du kunne sjekke ekstra?

han var 6500 på 3mnd kontrollen men hs meinte d konne ver at han hadde gjort ett hopp i lengden..han va 61,5 cm lang

det syns eg ikkje var lite min var 5290 ... skal på 4 mnd kontroll 7.august .. gleder meg[;)]

Jeg har kun vært på 3 mnd kontroll - nest eblir 5 mnd kontroll.
På kontrollen var han nesten 4 mnd...da var han 6975g og 64 cm lang[:D][:D]

jaja.......... Gullet er veid 8040g og 68 cm.........
Stor jente......... [:D]

vi skal på 5 mnds kontroll (har ikke fått time til 4. mnds kontrollen)Siden arda har begynt å drikke mindre melk, har jeg lurt i ham grøt, middagsglass og grønnsak puree til visse måltider, han hadde lagt på seg bare 400 gram på over en måned sist mot 1 kilo tidligere månedene.. Nå som han har begynt med grøt tror jeg han kommer til å bli godt over ca 9 kilo neste kontroll altså 14. sept..

vi var på 4 mnd kontrollen i dag....jenta mi har blitt så stor hehe...
nå er a 5900 og 62,5...lille vesla mi...var 2435 og 45 når ho blei født...så ho vokser,det kommer seg....gla i henne, jeg...[:D][:D][:D]

var på 4mnd kontroll i går. Gutten min var 6210g og 64,8 cm lang. Han veide akkurat det dobbelte i går enn det han var npr han blr født...

Nå har vi endelig vært på 4 mnd kontroll også. I dag veide hun 5605 g og er 63 cm ;o) Fortsatt lita..

i går veide nora 5400g.... orska ikke å måle ho, men forje uke va ho 59cm lang[;)][;)]

e blidd stor pia nu ja[:D]

i dag var Christoffer 62 cm lang og 5865 gram. [:)]

Da har vi vært på 4 mnd kontroll også. Tomine veier nå 6160g og er 60,5cm lang. Hermine veier 5930g og er 60cm lang. Da de ble født var det 920g mellom dem, nå er det bare 230g! Så Hermine tar innpå![:D]

Eskil var 6230 og 62 cm

Linn Anett veide 3270g 65 cm lang og 40,7 cm rundt hode

Back
Topp