4mnd kontroll

tuppetupp

Gift med forumet
med snuppa mi i dag[:)]

ha var blitt 5570gram, 62cm lang og 40 rundt hodet[:)] "store" pia mi[:D]

helsesøster anbefalte å vente med å starte med grøt, så da gjør vi det..kanshe bare begynne så vidt å smake litt, for å tilvenne med skei etter jul[:)] skal bli gøy å se ansiktuttrykket[:D]

ellers så var ho sterk å flink i hodet, å ikke lenge før ho ruller rundt bevisst..har gjort det 2 ganger, men det har ikke vert bevisst tror jeg..

neste gang er det vaksine i gjenn[:(]jaja, må til[:D]

å tenk, Emma er 4mnd i mårga!!! går såååå fort[:)]

Gratulerer med 4 mnd [:)]

"store" jenta ja.. Ikke så altfor stor da [:D]

hehe..nei jeg vet,..
 har fått hatt liten baby leenge, å gla er jeg for det[;)]hihi..
så var ho ikke så stor når ho blei født heller da..meen ho stiger sakte men sikkert, å fyller sine egne kurver helt perfekt[:D]

hun er ca like tung som Simon var på 6ukers kontrollen [:D] Men han var ikke så lang da [;)]

hihih[:)] 2700gram ved føsel..men så ammer jeg kun da, regner med vekta hadde gått fortere opp visst ho hadde fått mme

ORIGINAL: idama

hihih[:)] 2700gram ved føsel..men så ammer jeg kun da, regner med vekta hadde gått fortere opp visst ho hadde fått mme

Ja, da var ho jo ett kilo lettere enn da Simon ble født [:)] Og hun hadde sikkert lagt på seg mer med mme.. [:)]
Bryr meg egentlig ikke så mye om hva de veier, bare morro og vite... For så lenge de følger sin egen kurve, så kunne jo ingenting vært bedre [:D]

ORIGINAL: FruNette

Så lita var hun ja. Men da har hun jo gått opp kjempe bra i vekt da!! Og så lang da [:D] Greit at de er "små" en stund til [:D]

ja ho vekser som bare det, helt perfekt[:)] åja, suupert å få ha de små lenge, synest jeg da[;)] tenker på visst ho hadde vert 4-4500 gram ved fødsel, hadde jo vert enooorm nå da[:D] å ikke liiiten baby i de hele tatt[:D]hihih

Så lita var hun ja. Men da har hun jo gått opp kjempe bra i vekt da!! Og så lang da [:D] Greit at de er "små" en stund til [:D]

ja ho vekser som bare det, helt perfekt[:)] åja, suupert å få ha de små lenge, synest jeg da[;)] tenker på visst ho hadde vert 4-4500 gram ved fødsel, hadde jo vert enooorm nå da[:D] å ikke liiiten baby i de hele tatt[:D]hihih

Er en gutt i barselgruppen min som er like gammel som jenta di. Og han er over 8 kilo!!! Ser jo kjempe stor ut. Og ei venninne av meg har ei datter på snart 6 mnd. Hun er 10 kilo! De er jo kjempe store. Men lever nok godt da [:D]

oy ja det er stort! hvertfall når jeg er vannt med ho lille mi[:D]hihi..

Er en gutt i barselgruppen min som er like gammel som jenta di. Og han er over 8 kilo!!! Ser jo kjempe stor ut. Og ei venninne av meg har ei datter på snart 6 mnd. Hun er 10 kilo! De er jo kjempe store. Men lever nok godt da [:D]

Hun ene jeg er tante til var 4990 da hun ble født, så hun var aldri baby [8D]

ORIGINAL: pewsie

Hun ene jeg er tante til var 4990 da hun ble født, så hun var aldri baby [8D]

oy, ja er det jeg mener[:D] det var Emma på 3mnd kontrollen[:D]

å så liiiita[:D]

Lucia var 2930gr når hun ble født og var 4690gr på 6 ukers kontrollen.lurer på kor stor hun er blitt no[:D](3mnd kontroll neste fredag)

kor stor var di på 3 mnd kontrollen??

(ammes kun her og)

Helt enig med deg, det er bra å ha baby lenge[:)] Mi lille tulle var igår på 3 mnd kontroll, veide 5250g og var 58 cm lang, så er ikke noen kjempe[;)], men følger kurven sin og mamma er fornøyd med den lille jenta si, he he.

Mina var på 3mnd på torsdag og veide 6580 gram og 59 lang og hun
var BARE 2649gr da hun ble født og 46 lang. Så hun har lagt godt på seg[8D]
nå får hun bare mme

ORIGINAL: pewsie

Gratulerer med 4 mnd [:)]

"store" jenta ja.. Ikke så altfor stor da [:D]

Back
Topp