4ME trille

Millus321

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg har en Emmaljungla, citycross nå.
Men vi skal en tur til Tyrkia, tenker da at det ikke er no særlig og drasse
med citycrossen ned dit.

Sitterog kikker litt på reisetriller nå.

Veldig lyst på simo sin, men syntes det blir litt mye penger (2699kr)
når jeg har en såpass god vogn fra før av.
Men så har jeg sett på den 4ME copenhagen trilla også som ikke er så gæli i pris.
Egentlig hørt veldig lite om den så er det noen som har erfaringer med den?  

Har dere eventuelt andre triller og anbefale?
Sleng gjerne ved linker :)

Jeg ser at babyen deres ikke er så stor.. Av små triller anbefaler jeg bugaboo bee da babyen kan ligge vendt mot dere. Men egentlig, hele det første året dro vi med hovedvogna til lillemann, for det var viktig at han sov bra. Så jeg anbefaler heller prampack, der dere fyller resten av plassen med bleier, tepper, mat, håndkler og ting som tar mye plass i kofferten.

quinny zapp xtra kan legges helt flatt å du kan ha babyen mot deg dær å!:)

eg har 4ME søskentrille å e kjempe fornøyd.
nå sko eg ha ei enkel å billig trilla å kunne ikke funne noe bedre :)

Takker for svar , skal kikka på vognene.
Han vil være 6-7mnd når vi reiser, men fortsatt ikke store karen ;)

Det med å pakke litt ekstra i prampacken var en super god ide' :)

*Tullingen* skrev:
eg har 4ME søskentrille å e kjempe fornøyd.
nå sko eg ha ei enkel å billig trilla å kunne ikke funne noe bedre :)

Egentilig det jeg er på jakt etter også ! :)

Jeg hadde den enklere utgaven, Stockholm mon tro? Den var iallefall overraskende god til den prisen, og jeg er kresen og kravstor til en vogn altså =) 

**Emmeline** skrev:
Jeg hadde den enklere utgaven, Stockholm mon tro? Den var iallefall overraskende god til den prisen, og jeg er kresen og kravstor til en vogn altså =) 

*Liker* 

Vi har den til gutten vår ,men han er over 1 år. Så små babyer sitter/ligger ikke bra i den trillen.. Ville også tatt med hovedvogna med prampack.

når du har city cross ser jeg ikke vitsen med å kjøpe simo sin i alle fall, vi har begge to og det er ikke så veldig stor forskjell på str. egentlig, og city crossen er veldig mye bedre å trille.

Siden babyen bare er 5 mnd ville jeg heller investert i en prampack og tatt med city crossen.

Når det kommer til reisetriller så syns jeg quinny zapp extra er en veldig god trille, eller så har du 4me fusion eller zero2four breeze som blir veldig små og er gode vogner. og copenhagen er jo også en grei trille:)

PramPack må kjøpes inn det er helt sikkert :)

Han vil være 7 mnd, når vi reiser. Mener dere fortsatt at citycrossen er den lureste??
Redd for og ødelegge den også er den jo ganske stor.
Og fargen sort.

Takker for tips  
Jeg merker at jeg ikke er helt inn i denne vognjungelen.

Vi har reist mye dette året her, og vogna er like fin ( dog medprampack på alle flygninger) i sydenland hvor veiene er dårlige så er det mye bedre å sove/ sitte i en god ordenlig vogn. Hadde senest med teutonian til Thailand, og angrer ikke på det.. Han sov fortsatt to ganger på dagen, og gatene var dårlig og humpete. Mye lunere inni der enn en trille. Men nå er han over året, så sist tok jeg bare med bugaboo bee'n til Sardinia. Veldig deilig å slippe å trille rundt på stor vogn, men har man liten baby så har man;-)

Vi har 4me fushion tror jeg den heter. Kosta 1500 og vi er kjempe fornøyde. Hadde den med oss til Mexico i to uker da lillegutt var ti mnd. Han sov godt i den, selv om jeg følte på at det ikke går ann å sette opp beinstøtta sånn at han lå rett..

Når vi reiste til USA i fjor, så hadde vi med oss CityCrossen. Da var snuppa 23 mnd... Mye bedre å "dragse" med seg den i PramPack slik at barnet ligger godt, enn å ta med en lettere trille hvor barnet ikke har samme komforten. Mener jeg, da. Det er jo gratis å ta med barneutstyr likevel, så hvorfor ikke. Vi angret hvertfall ikke på at vi tok med CityCrossen!

Back
Topp