Woop woop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men da rekker du fint 500 før avreiseJajaja, ny dag og under 500 innlegg før vi kan be om skjult forum! @krølle... gjettet at vi skulle klare 5000 den 8. juli. Det burde vel være innenfor rekkevidde?
Jeg drar på ferie i morgen og skal være uten strøm i noen dager, så dere kan ikke regne med mine 678 innlegg per dag da.
Årh, den bihulebetennelsen gir seg liksom ikke, så må vel ta en Paracet snart...
Oioi! Nå må jeg henge i for å nå 50 innleggWoho, 1000 innlegg igjen
Hahaha der er du god, har gjort deg velfortjent til en ferie!Jajaja, ny dag og under 500 innlegg før vi kan be om skjult forum! @krølle... gjettet at vi skulle klare 5000 den 8. juli. Det burde vel være innenfor rekkevidde?
Jeg drar på ferie i morgen og skal være uten strøm i noen dager, så dere kan ikke regne med mine 678 innlegg per dag da.
Årh, den bihulebetennelsen gir seg liksom ikke, så må vel ta en Paracet snart...
Nærmer seg!! Kommer man inn senere når man når 50 innlegg, eller må man ha 50 innlegg før man har nådd 5k for å kunne bli med i det hele tatt?4,6k!!!
Okei, greit å vite! 5 innlegg igjen så er jeg derNeida! 50 innlegg og registrert på terminlista, så har du tilgang på skjult. Man må bare si fra til tilgangsansvarlig, så ordner det seg. Men tar sikkert litt tid å få opprettet skjult siden det er ferie.
Det får vi til!Vi må klare 5k innen utgangen av helga vel?
Bli med på lekesiden. Telle oppover og nedover går raskt.Må visst ha noen og tredve innlegg til jeg. Ett mindre nå
Fint kallenavn!Will do