4k

Jajaja, ny dag og under 500 innlegg før vi kan be om skjult forum! @krølle... gjettet at vi skulle klare 5000 den 8. juli. Det burde vel være innenfor rekkevidde?

Jeg drar på ferie i morgen og skal være uten strøm i noen dager, så dere kan ikke regne med mine 678 innlegg per dag da. :hilarious:

Årh, den bihulebetennelsen gir seg liksom ikke, så må vel ta en Paracet snart...

Jajaja, ny dag og under 500 innlegg før vi kan be om skjult forum! @krølle... gjettet at vi skulle klare 5000 den 8. juli. Det burde vel være innenfor rekkevidde?

Jeg drar på ferie i morgen og skal være uten strøm i noen dager, så dere kan ikke regne med mine 678 innlegg per dag da. :hilarious:

Årh, den bihulebetennelsen gir seg liksom ikke, så må vel ta en Paracet snart...
Men da rekker du fint 500 før avreise :hilarious:

Hahaha der er du god, har gjort deg velfortjent til en ferie! :hilarious:

Neida! 50 innlegg og registrert på terminlista, så har du tilgang på skjult. Man må bare si fra til tilgangsansvarlig, så ordner det seg. Men tar sikkert litt tid å få opprettet skjult siden det er ferie.

Ser ut som ca. 2009 var et toppår. 2,3 millioner innlegg for bare ett terminår! De høydene har en ikke sett på noen år. Må være Facebokk osv. som tok folk.

Hvordan finner man hvor mange innlegg man har skrevet i mars 2024? xsmile6:shy:

Back
Topp