scrappegirl
Forelsket i forumet
prøver og fikse det nå:)
han ville ikke jeg skulle dra:)
han ville ikke jeg skulle dra:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: breeg
Er ikke lett det der.
Beste du kan gjøre er å gi ham et skikkelig støkk slik at han skjønner at du meners alvor.
Hvis du har noen du kan reise til ville jeg gjort det i morra slik at han får seg en støkk.
Føler med deg og sender en trøste klem.
ORIGINAL: anonymprøverhøres ut som dere trenger hverandre veldig.. hadde det ikke gått ann å sette seg ned me han å snakke ordentlig ut om ting før dere gjør no dere kan angre på...?
ja kan reise til mamma, så tror jeg nesten gjør det uansett for å støkke han:( har ikke lyst å miste han, men når jeg for en gangs skyld trenger han så svikter han, å i går trengte jeg han...og nå¨r han først kom hjem så grein han pga masse ting når jeg trengte han som mest.
ORIGINAL: charlotte88
ORIGINAL: anonymprøverhøres ut som dere trenger hverandre veldig.. hadde det ikke gått ann å sette seg ned me han å snakke ordentlig ut om ting før dere gjør no dere kan angre på...?
ja kan reise til mamma, så tror jeg nesten gjør det uansett for å støkke han:( har ikke lyst å miste han, men når jeg for en gangs skyld trenger han så svikter han, å i går trengte jeg han...og nå¨r han først kom hjem så grein han pga masse ting når jeg trengte han som mest.