.

Uff!!! Det hørtes ikke no særlig ut.. Håpe for din del at han tar deg på alvor..
*Føle me deg* [&o]

[:o]høres ikke morro ut nei... Men kanskje det han trenger nå er at du går inn for og flytte, så går det opp for han at han faktisk MÅ ta seg sammen[;)]

ja håper han får seg et sjokk og ikke vil jeg skal flytte, men akkurat nå er jeg klar for detom han ikke velger og forandre seg (vet at jeg også må forandre meg og det jobber jeg jo med) er bare så redd nå=(

ORIGINAL: breeg

Er ikke lett det der.
Beste du kan gjøre er å gi ham et skikkelig støkk slik at han skjønner at du meners alvor.
Hvis du har noen du kan reise til ville jeg gjort det i morra slik at han får seg en støkk.

Føler med deg og sender en trøste klem.

signerer!!

*Trøsteklemmer*

Håper det ordner seg til det beste for begge!

ja kan reise til mamma, så tror jeg nesten gjør det uansett for å støkke han:( har ikke lyst å miste han, men når jeg for en gangs skyld trenger han så svikter han, å i går trengte jeg han...og nå¨r han først kom hjem så grein han pga masse ting når jeg trengte han som mest.

ORIGINAL: Micca83

Uff!!! Det hørtes ikke no særlig ut.. Håpe for din del at han tar deg på alvor..
*Føle me deg* [&o]

ORIGINAL: anonymprøver

ja kan reise til mamma, så tror jeg nesten gjør det uansett for å støkke han:( har ikke lyst å miste han, men når jeg for en gangs skyld trenger han så svikter han, å i går trengte jeg han...og nå¨r han først kom hjem så grein han pga masse ting når jeg trengte han som mest.
høres ut som dere trenger hverandre veldig.. hadde det ikke gått ann å sette seg ned me han å snakke ordentlig ut om ting før dere gjør no dere kan angre på...?

ORIGINAL: charlotte88

ORIGINAL: anonymprøver

høres ut som dere trenger hverandre veldig.. hadde det ikke gått ann å sette seg ned me han å snakke ordentlig ut om ting før dere gjør no dere kan angre på...?

Signerer denne. Det høres ut som om dere har det vanskelig begge to. Er det en spesiell grunn til at han ikke jobber?
Overvekt kan vel også ha sammenheng med psyken...

han jobber i barnehage gjennom nav nå men er ferdig der 31 oktober, da er han arbeidsledig=(
ja vi trenger hverrandre og har snakket men føler ikke vi kommer noen vei=(
så jeg får se hva han velger=(
ogker ikke at han skal love og love og ikke holde det noen gang..
er så sliten av det:(

han har alltid vært litt overvektig og jeg vil han skal gå ned litt hvertfall, han har lovet og lovet men gjør aldri noe for å klare det, har betalt trenings studio for han i 1 år og han har bare vært der noen ganger, har kjøpt slankepulver han brukte det to ganger, satt opp diett, tilbydt meg og være med, kjøpt trenings sykkel hjemme ++++++ og han gjør ingen ting for å prøve en gang

Tror jeg kankje vil anbefale dere å trekke inn en 3. person til å hjelpe dere jeg. Alltid lettere å "se" hva som er problemet da. Kanskje er det helt andre ting som kommer frem enn det dere trodde var problemene???
Har selv gått på fam.kontoret, og vil anbefale det på det sterkeste. Man lærer mye om seg selv og den man er sammen med.

Ang det med slanking. Er han enig og lysten på å gå ned selv? Hvis han ikke er det er det nok bare borkastet penger å kjøpe/ betale alt mulig for å hjelpe han. Det er kun han som kan gjøre noe med vekten sin uansett hvor mye hjelp han får. Jeg blir sint og grinette hvis noen kommer og forteller meg hva jeg kan og ikke kan spise når jeg er på "slankern". La han finne ut av det selv du.

Ønsker dere uansett lykke til

ja han vil gå ned selv og ser at han må det.
sier til meg at jeg må presse han og er derfor jeg har kjøpt dette ol.
men nå skal han virkelig prøve sa han:)

Back
Topp