....

scrappegirl

Forelsket i forumet
møtte veggen skikkelig i gå

nå som alt gikk min vei måtte jeg jo selvfølgelig rote det til noe max.
i går tok jeg noen glass vin (og noen for mange) reiste på byen med venninna mi som oxo har gått gjennom overgrep ol, vi bestemte oss for og ringe overgriper og det gjore vi, ho fikk ikke tak i sin men jeg fikk tak i min:(
det eneste jeg fikk sakt var "hei er det ...." ja fikk jeg til svar "jeg ville bare si at det er ...s om ringer og at du har ødelagt veldig mange år for meg" uten at jeg fikk sakt noe mer la han på, jeg ringte igjen og da fikk jeg bare "javla fitte, du og mora di kan brenne i helvete begge to"

etter det slo han av tlf.

så ringte lillebror som er sønnen til overgriper meg rett etterpå, da var han kjempe lei seg for han var ute hos bestemora der også faren bor, så det ble et sant helvete.
fikk trøstet lillebror som var lei seg pga faren var blitt sinna på HAN!!!! han hadde jo ikke gjort noe.
snakket med bestemora i håp om å få forklart meg men den gang ei,
endte med at hun sa ting som: hvor har du fått tak i nr, hvorfor ringer du?, du har ødelagt hele helgen og kvelden for oss nå vet du det?, hvorfor plager du han, hva galt har han gjort deg nå?
ho kunne like godt sakt at det er din feil og DU må leve med det selv.

endte med at jeg gikk hjem (var ute alene) og brøt helt sammen, grein og grein, og søte sambo min trøstet meg hele tiden:)
tok en røyk i håp om å sovne slik at jeg ikke skulle falle tilbake på selvskadingen (første gang på to år jeg virkelig har kjent trangen)
sovnet litt men våknet i 5-6 tiden igjen og fikk ikke sove, lå å koste med valpen min, og grein.
har grene stort sett siden, snakket med mamma men hun sier jo som alle andre andre at det ikker er min feil ol, men akkurat nå føles det slik, har ikke mye lyst til noe lenger, seløvskadingen frister mer og mer og jeg må holde meg i skinnet for å ikke gjøre det,

sorry at det ble mye dumt her men må få det ut:(

IKKE QUOTE BLIR SLETTET SNART.

fikk melding av mamma som hun hadde fått av besøkshjemmet til lillebror.:
hei.... jeg har snakket med ....han var veldig fustrert og lei seg, jeg sa at han måtte være stolt av ... og at det hun gjore var helt uselvisk det hun gjorde i går, stakkar, hun må ha hatt en helt forferdelig natt.
men du må si at når mennesker gir en slik respons så er det skyldfølelsen over det han har gjort som snakker.
hun er tøff!!!du er fantastisk, tenk det du gir dine barn..

denne meldingen hjalp en del, at jeg var tøff som ringte og at hun viste at jeg hadde hatt en vond natt

*trøsteklem*

Jeg har mange klemmer på lager i dag, så sender tusenvis av klemmer over til deg og håper at dagen i morgen ser litt lysere ut[:)]

ja angrer meg så mye på at jeg gjore det, men det eneste jeg ønsket var og fortelle han at jeg ville bli ferdig med han og hele greia.
men skulle aldri gjort det[:(]
nå er alt bare bånn igjen

Klem fra meg [:)]

ORIGINAL: breeg

Noen mann folk er bare helt idioter og skjønner ikke at det de gjør er galt.
Det du har vært igjennom skal ikke skje med noen.

Prøv å holde deg i skinnet og prøv heller å prate med sambo'n din om dette.
Virker som om han er en ålreit fyr som står ved din side til tross for at du har vært igjennom det du har.
Veit at dette er bein tøft for han og synes han er skikkelig flink som står der til tross for det som har skjedd.

ja sambo er helt perfekt, sa det til han før vi ble sammen og forventet at han hadde stukket av, men han ble og har vært en klippe hele tiden, han fikk meg til å slutte med selvskading og begynne i terapi igjen. han er rett og slett grunnen til at jeg er her i dag.

takk alle sammen=) hjelper litt og se at det ikke er min feil, selvom jeg kommer til å føle det en stund frem over:(

ja han er utrolig sterk, ord kan ikke forklare hvor høyt jeg elsker han, han er bare helt utrolig rett og slett

ORIGINAL: Andrea.

*stooor klem* [:)]

ORIGINAL: |ngebj¤rg

hvorfor i det hele tatt ringe han???
hadde eg blitt overgript hadde eg ALDRI lagret nr hans og ringt han når eg var på fylla!!

Det kan forebygge at han ikke gjør det igjen mot andre.
Gir han mer skyldfølelse enn han har godt av[;)]

takk=) du har SÅ rett

hadde eg blitt overgript hadde eg ALDRI lagret nr hans og ringt han når eg var på fylla!!

og det trur du ein overgriper bryr seg med?
når han er skada nok til å gjøre slikt med andre mennesker, så tviler eg på at han eiger skyldfølelse!

ja jeg tror han bryr seg, for nå vet han jeg ikke har glemt det og at jeg er sterkere en han!

ORIGINAL: anonymprøver

når han er skada nok til å gjøre slikt med andre mennesker, så tviler eg på at han eiger skyldfølelse!

ja jeg tror han bryr seg, for nå vet han jeg ikke har glemt det og at jeg er sterkere en han!

ingen overgripere går vel rundt å tenker at "jaja, de glemmer det i morgen uansett"

jo HAN gjør det, dette er en jeg har kjent i 13 år.jeg vet hvordan han tenker

En veit aldri hva han tenker.
Hvis de rette ordene kommer frem så kan det hjelpe.

Men det er heller ikke mer enn rett og rimelig at han får høre om og om igjen hva han har gjort. Får han det nok så kanskje det synker inn til slutt.

han må ha tatt det til seg og fått skyldfølelse siden han reagerte slik.
og det er som du sier breeg, han fortjener og lbi minnet på det lik jeg gjør hver eneste dag i 5 år til nå

ja jeg forventer og få reaksjoner men jeg VET at jeg gjore noe dumt, jeg er klar over det, men det er ikke noe jeg kan gjøre med nå. men jeg ANGRER ikke for at jeg ringte HAN men for at jeg gjore det mens bror var der.men det viste jeg ikke at han var

ORIGINAL: anonymprøver

gidder ikke den kranglingen, er IKKE det jeg trenger nå.

krangler[8|] er vel ingen som krangler?
men når du legge ut en slik tråd, så må du forvente å få ulike meninger

Unnskyld meg, men du er jammen ufølsom.. Les overskriften på innlegget hennes og tenk etter igjen om du er på riktig tid og sted!!! Og tror dessuten ikke du vet hvordan du hadde reagert i hennes situasjon, i og med at du er så heldig at du ikke befinner deg i den! Forslår at du lar være å kritisere og heller prøve å være et medmenneske. Hvis du ikke kan det; la være å svare på tråder som tydelig ber om støtte!!

Back
Topp