.

Ojjda...[&:][&:][&:]

ORIGINAL: snorkfrøknå

ja eg syns lika synd på begge:)[&o] men an hadde fåt besje an kje skulle røre enda, an skulle få vere med

he he.. ja, ikke så lett for en gira 4 åring å la være da.....

hehe på d nåverende tidspunkt på gutten men da an får tenkt seg omm snur vell det hehe. 

Ja.. han kan jo skylde seg selv da når han snur ryggen til en 4 åring og et malingsbrett..

ja eg syns lika synd på begge:)[&o] men an hadde fåt besje an kje skulle røre enda, an skulle få vere med

Daaaa skjønner jeg hvorfor far ble sint[;)] Det var en viktig detalj[8D]

Stakkars gutt.. Liten vits i å bli forbanna for et uhell, vel!!

ORIGINAL: Labambie

Huff... Synes det er så feil å bli sinna for noe sånt... Er som å skrike til barnet fordi han glapp melkeglasset liksom....
Hadde nok ikke akseptert et slikt sinne som mamma nei....

Sign!!

Når sambo blir sur for Mathias har rørt noe som HAN har latt ligge tilgjengelig for han, så sier jeg at han får bare skylde på seg selv!![;)]

har fått forklart situasjonen nå...... far holt på å tape veggen, sander hadde hentet malingen på kjøkkenet å opnet spannet sjøl å sko helle oppi brettet, nå fatte eg enda mer reaksjonen på far an jor jo ting rektigt, men stakar sander gleda seg til å male...... trur an har lært

vil bare si att dette kan dere få dekket på forsikring.
Ring forsikrinsselskapet på mandag.
ta bilde av flekken ol....

Var gjennom det samme i februar/mars da lillejenta mi velta en 1liters svartmaling på teppet.
Fikk dekket det hele.

Ups, det hadde jo kunna skjedd pappaen å det.
Stakkars gutten som skulle være snill og hjelpe til.

ORIGINAL: svimsa

Skjønner godt at han er sint jeg.. det er jo en spontanreaksjon.. Ikke noe galt i å være sint.. Spørsmålet er hva man bruker sinne til, hvordan man reagerer når man er sint...

enig med denne

ååååå synes synn på begge.

Back
Topp