..

LilleBall

Forumet er livet
*borte*

[:)]

Nesj....sikkert bare noe støv[:)]

Ja sikkerrt bare støv, men hvorfor ikke på resten av bildet eller på noen av de andre jeg tok av pusen samme dag.. Merkelig [8D]

OI det siste der DivaX,det var jo litt scary da..
Tror det er henne ja..[:)]

oi... er nok noen som passer på han[:D]

OI.. Skal si.. Da hadde jeg blitt redd da.. Er akkurat det jeg er. Har liksom ikke lyst på noe spøkelses hus jeg da [8D][&:]

Jeg tror det er lysrefleksjoner. Altså helt naturlig, ikke unaturlig på fotografier[:)]

Har litt problem med å tro at det er noe overnaturlig når det er på fotografi. Men jeg har ingen problem med å tro at det er mer mellom himmel og jord. Jeg må si at jeg "føler" min kjære mormor både titt og ofte, men om det er innbilning vet jeg jo ikke helt da[:)]

ORIGINAL: ~Ritamor~

OI.. Skal si.. Da hadde jeg blitt redd da.. Er akkurat det jeg er. Har liksom ikke lyst på noe spøkelses hus jeg da [8D][&:]

så lenge de ikke "plager" deg så er de snille, har ofte følelsen på at det er noen her hjemme, men har verken sett noe som ikke stemmer, og de har ikke plaget oss, så da tenker jeg heller på at de passer på oss.[:D]

Næh, pusen din har et spøkelse i rompa![8D]

Unnskyld, men tror ikke på sånt, så kunne ikke dy meg.[:D]

Takk for alle seriøse svar [;)]

ORIGINAL: opus dei

Jeg tror det er lysrefleksjoner. Altså helt naturlig, ikke unaturlig på fotografier[:)]

Tror jeg også

[&:][&:]oi, så bare bildene dine DivaX.... Kan ikke være støv mener jeg.... En liten støv flekk som skal irritere på så mange bilder[8|][:D]
stilig da.... godt og vite de har en 'engel'[;)]

ORIGINAL: opus dei

Har du det på dine bilder da? Vi har ikke den dag i idag fått sånn lyspunkter på bildene. SÅ hos oss er det ikke vanlig.. Og Jeg tror på det Diva X skriver. Ser ikke noe unaturlighet i at det ikke skal være svigermora. Det er vel like naturlig som at det er liv på denne jorda.

Back
Topp