42 uker gravid!

WHAT!!??!! Er ikke den ungen ute enda?

Da føler jeg virkelig med deg og sender masse fødestøv til deg...

**************************************************************************************
**************************************************************************************

Nei, han er nok ikke det!!

Har ikke badekar, men har en dusj med vaaaaarmt vann.. gjett hva jeg skal nå da!!

Om 2 timer sitter jeg og tripper på overtidskontroll! Nekter å gå derfra før de har gjort noe! Kan ikke gå som det her i helgen.. Stakkars familien min[:o][:o] høhø..

Neida, Tina; Han er bare knappe 3 kg.. Jepp, ingen stor baby her.. (hvis jeg sier det ofte nok, tror du det stemmer da?[8D])

auau, riiiie.. snakkes!

Du har min hele og fulle sympati!!!

Håper babis er ute asap, og at du får en fin fødsel!

Gikk du over med storesøster også?

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Nei, han er nok ikke det!!

Har ikke badekar, men har en dusj med vaaaaarmt vann.. gjett hva jeg skal nå da!!

Om 2 timer sitter jeg og tripper på overtidskontroll! Nekter å gå derfra før de har gjort noe! Kan ikke gå som det her i helgen.. Stakkars familien min[:o][:o] høhø..

Neida, Tina; Han er bare knappe 3 kg.. Jepp, ingen stor baby her.. (hvis jeg sier det ofte nok, tror du det stemmer da?[8D])

auau, riiiie.. snakkes!

Hahaha! tror ikke pååå deg[:D]
Han er sikkert 5kg... sånn som ste broren min (han var 5.5 elns)

ORIGINAL: Chumalunga

Kjekt det da, den babyen din kommer til å komme ut når den er ferdig pottetrent og nattavvent! [:D]

[8D] [:D]

Sender masse fødestøv din vei **************************************
Håper virkelig det skjer ting snart og at du snart sitter der med veslegutt i armene!

Jeg får skikkelig dårlig mage jeg altså av at du må gå så lenge over....[:(]

Forferdelig at fødende kvinner er nødt for å gå og være dritbekymra og lei og underærnært på søvn.

ORIGINAL: Regan

Jeg får skikkelig dårlig mage jeg altså av at du må gå så lenge over....[:(]

Forferdelig at fødende kvinner er nødt for å gå og være dritbekymra og lei og underærnært på søvn.

Heldigvis, heldigvis så fikk jeg ligge i en hel time med registrering igår fordi jeg syns han var litt rolig (den siste timen før vi reiste opp på føden[8D]) men det vet ikke de .. Men, han hadde det veldig bra sa de.. Alt var perfekt osv.. Han var veeeldig aktiv igår men ikke såå aktiv idag, men det er fordi jeg har mer rier igjen..

Jeg hater overtid! Tenker sånn på lille Noah (og alle andre overtidsbarn som var for god for denne verden)..
Jeg sa det som det var.. Jeg er livredd for at noe skal skje..

Håper at det kommer en dag der de er mer "løse" på reglene slik at gravide slipper overtid.. Babyen er ferdig fra uke 37 og om de hadde bommet med en uke på terminen, så hadde ikke det vært noe skadelig..

Oj, ble langt[:o] hehe..

Gleder meg til neste helg! Da skal jeg soooove.. Hehe[8|]

ORIGINAL: Oline V2

Du har min hele og fulle sympati!!!

Håper babis er ute asap, og at du får en fin fødsel!

Gikk du over med storesøster også?

Nei, hun kom på termindatoen[&o] Rart så utrolig forskjellig det er.. hehe

bare et par dager igjen da! du som har så mye rier trenger vel ikke mer enn 1 tablett elr noe så er d fullt ig ang[;)]

ORIGINAL: Chumalunga

Kjekt det da, den babyen din kommer til å komme ut når den er ferdig pottetrent og nattavvent! [:D]

hehe ,ja.. Finne noe positivt i alt? tihi! [:D]

Han har sikkert lenger hår nå enn for 12 dager siden også.. Og valker!! Det hadde aldri amalie.. Hehe.. Jeg vil ha baby med valker.. tihi..

Herlighet, det skulle ikke vært lov å gå så lenge over, syns jeg. Men bra at registreringen viste at alt var flott!

Skulle neste tro det var ei lita jente inni der, så fashionably late som den er nå! [8D]

Sender masse gode tanker og fødestøv og håper det tar seg opp nå!! [:D]

Back
Topp