41 jenter igjen til opprop

Eg vett det[8|][8|]tellte over det i går....tenk om alle me som e igjen må gå øve tiå....DEt e vel en statistikk som seie at halvparten går øve[:@][:@]NEIIIIIIIII vil ikkje

er det en "lov" som sier de gjør noe etter to uker overtid? eller KAN man gå tre?

Mener jeg så ett sted att noen praktiserer med maks tre her i norge..i sverige er det to...

Noen som vet?

eg he ikke peiling.. men eg vil ikke gå lenger enn te fredag... e lenge nok me 2 vege alså..

to uker bør vel være maks.....lange 14 dager det kan jeg tro

kan ikke selv fatte kroppen min skla holde ut overtid...[&:] Ryggen kommer til kollapse, skinnet sprekke på magen og scenebetennelsen sette seg på venstre side av kroppen og...vuaahhh[:(][:(]

*Ber til høyrere makter*

Krysse fingere for deg Maiki..

Her blir man vel vurdert igangsatt etter 12 dager overtid (tolv dager etter termin). Jeg bor i tromsø.

Håper det er tilfelle her i kristiansand og.. men akuratt  nå virker 9 dager til som en mare..
Er så lei... [:@]

ORIGINAL: FirstTime

....hmm...gikk over oppropslista..vi er bare 41 stykker igjen...hmm...

Jeg er her jeg også... innom hver dag, og leser det meste![:)]

og der må vi trekke fra en på opprop, og legge til en på født [:)]

Her går det unna!!!

Jeg leste en artikkel her om dagen (VG). 42 uker i Norge, 41 uker i Sverige. Går du en uke over blir du tatt inn til overtidsvurdering på føden og så blir fødselen igangsatt etter 42 uker, mener jeg å huske.

ORIGINAL: FirstTime

er det en "lov" som sier de gjør noe etter to uker overtid? eller KAN man gå tre?

Mener jeg så ett sted att noen praktiserer med maks tre her i norge..i sverige er det to...

Noen som vet?

Det kommer helt ann på stedet du bor og hva som er vanelig der.
I fredrikstad der jeg skal føde er det vanlig å sette igang etter 11 dager sa jordmoren min sist jeg var på kontroll

Back
Topp