men er litt skuffa. var hos legen igår å ble strippa. hadde masse murring i ryggen som jeg håpet ville ta seg opp, men nei da. sitter her i dag med nesten ikke kynnere eller murring bare vondt i hodet [:@][:@][:@]pokker. jeg smører meg med tålmodighet og sier til meg selv at uansett er det ikke lenge igjen.
skal ut å gå en "lang" tur etterpå hvis hodet blir bedre...
skal ut å gå en "lang" tur etterpå hvis hodet blir bedre...