40uker idag

lusa

Forumet er livet
men er litt skuffa. var hos legen igår å ble strippa. hadde masse murring i ryggen som jeg håpet ville ta seg opp, men nei da. sitter her i dag med nesten ikke kynnere eller murring bare vondt i hodet [:@][:@][:@]pokker. jeg smører meg med tålmodighet og sier til meg selv at uansett er det ikke lenge igjen.
 
skal ut å gå en "lang" tur etterpå hvis hodet blir bedre...
 
Det er kjedelig hvis det ikke hjalp noe  å bli strippet[:-] Men er jo i uke 40 no ( gratulerer) så kan jo ikke være lenge igjen[:D][:D]
 
Gratulere so masse med 40 veker!
 
Hold ut ventinga - ikkje lenge igjen no [:D]
 
ORIGINAL: ainakor

Det er kjedelig hvis det ikke hjalp noe  å bli strippet[:-] Men er jo i uke 40 no ( gratulerer) så kan jo ikke være lenge igjen[:D][:D]

 
ja litt kjedelig[:'(]men men.... litt til skal jeg vel klare[:D]
 
Back
Topp