Wenche_tutla
Elsker forumet
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: MammasLilleEngel
jeg har ikke problem med at d skjer for hansdel jeg har man og vet at alt d opplegget er normalt og ikke nødvendigvis seksuelt. problemet mit ER hvordan jeg skal talke d .INNI hode for dem som ikke forstår d.
jeg viser ingen negativitet oven for han pga hendelsene for han syn vet jeg "ikke" om hva som skjer.
grunnen til at jeg endre HI er for at dere svarer og vrier på problemet. normalt eller ikke min mentalitet reagerer.
og nå har vel bare du døtre så du har ikke hvert i dne situasjonen du kan dømme heler på hvordan d er og oppleve.
og jeg virker nok mer anspent her pga feiltoklingen av spørsmålet mitt.
jeg flirer av d eller og tilsynelatende tar nok lett på d men jeg Tenker mitt for d.
Jeg forstår det godt selv om jeg har bare jenter selv. Jeg har lilebror, og jeg har passet små gutter ofte. Man trenger jo ikke å ha gutt for å vite hvordan det er, det kan man lett forestille seg. Er jo ikke gutten som er problemet da, hvis det er din mentalitet som reagerer. Da må du jo heller jobbe litt med deg selv da, og ikke prøve å "hindre problemet" hans.
hindre i den forstand at jeg legger evt våt servetter over til jeg er ferdig med alt annet.
se andre steder en der men er jo ikke lett når FAKTISK den og må vaskes stiv eller ei.
beklager men i grov settnign jeg LIker Ikke å ta på min sønns edle deler spes ikke når han heiser flagget. beklager om d gjør meg stein dum eller hva en du prøve å legge i settnigene dine. ja jeg har prøvd og jobbe med meg selv nettopp me de få hindringene men er jo ikke lett når d blir så feil ofr meg