.

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: MammasLilleEngel

jeg har ikke problem med at d  skjer for hansdel jeg har man  og vet at  alt d opplegget er normalt og  ikke nødvendigvis seksuelt. problemet mit ER hvordan jeg skal talke d .INNI hode for dem som  ikke forstår d.

jeg viser  ingen negativitet oven for han  pga hendelsene for han syn vet jeg  "ikke" om hva som skjer.

grunnen til at jeg endre  HI er for at dere svarer og vrier på problemet. normalt eller ikke  min mentalitet reagerer.

og  nå har vel bare du døtre så du har ikke hvert i dne situasjonen du kan  dømme heler på hvordan d er og oppleve.

og jeg virker nok mer anspent her  pga feiltoklingen av  spørsmålet mitt.

jeg flirer av d  eller  og tilsynelatende tar  nok lett  på d men jeg Tenker  mitt for d.

Jeg forstår det godt selv om jeg har bare jenter selv. Jeg har lilebror, og jeg har passet små gutter ofte. Man trenger jo ikke å ha gutt for å vite hvordan det er, det kan man lett forestille seg. Er jo ikke gutten som er problemet da, hvis det er din mentalitet som reagerer. Da må du jo heller jobbe litt med deg selv da, og ikke prøve å "hindre problemet" hans.

hindre i den forstand at jeg legger evt våt servetter over til jeg er ferdig med alt annet.
se andre steder en der men er  jo ikke lett  når FAKTISK den og må vaskes stiv eller ei.
beklager men i grov settnign jeg LIker Ikke å ta på min sønns edle deler  spes ikke når han heiser flagget. beklager om d gjør meg stein dum eller hva en du prøve å legge i settnigene dine. ja jeg har  prøvd  og jobbe med meg selv nettopp me de  få hindringene men er jo ikke lett når d blir så feil ofr meg

tok deg  lang tid før du kom frem til et sakelig svar, men takk. ser de holder  på med dette til de er 4  år så da er d vel bare  og starte mental prosessen på alvor[X(]

ja sant  nok men jeg trenger ikke  å vitne d hele livet [8D]

ORIGINAL: MammasLilleEngel

ja sant  nok men jeg trenger ikke  å vitne d hele livet [8D]

Thihi! Takk gud for det![8D][:D][;)]

Her inne gjelder det å holde tunga rett imunnen når man skal ha ett saklig svar på noe...
Hvert etter ord og hver setning blir nøye lest av de som skal svare[;)]

Har selv opplevd det noen ganger med Morgan, men han har ikke vært så veldig opptatt av å " tafse" enda[;)]
Beste er vel å ikke gi det noe oppmerskomhet rett ogs lett....
Han skjønner jo ikke så mye av det enda uansett[:)]

Back
Topp