Spennende! Hvor langt på vei nå? Jeg vet jo hcg nivået i blodet så gidder ikke bruke mer penger på digital testMå sette meg opp og teipe opp øyelokkene
Så må jeg ut å kjøpe digital i dag!! Håper å ta siste testen i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Hvor langt på vei nå? Jeg vet jo hcg nivået i blodet så gidder ikke bruke mer penger på digital testMå sette meg opp og teipe opp øyelokkene
Så må jeg ut å kjøpe digital i dag!! Håper å ta siste testen i morgen
Absolutt!ja det må gå!
6+0, så er 100% sikker på at det ikke går rette veien om jeg ikke får 3+ ogsåSpennende! Hvor langt på vei nå? Jeg vet jo hcg nivået i blodet så gidder ikke bruke mer penger på digital test
Du kan jo være av de som produserer sakte hcg også? Krysser fingrene for det beste6+0, så er 100% sikker på at det ikke går rette veien om jeg ikke får 3+ også
Aldri vært gravid før, så deeet vet jeg jo ikke. Har en legetime 6.1, så får be om blodprøve hvis jeg blir usikkerDu kan jo være av de som produserer sakte hcg også? Krysser fingrene for det beste
Det går anAldri vært gravid før, så deeet vet jeg jo ikke. Har en legetime 6.1, så får be om blodprøve hvis jeg blir usikker