40% på alt til barn hos KID

Demeter

Glad i forumet
Junibarna 2015
Tenkte bare å tipse dere :)

Har fått handlet dyndyne til både vugge/vogn og sprinkelseng nå, med sengesett, laken, pute, helseteppe, saueskinn til vognen og gulpekluter. på 40% avslag nå. Så fornøyd, da dette er ting vi MÅ ha :) Greit å få nesten halv pris!

Gjelder i nettbutikk og butikk :)

3 for 2 alle barneprodukter hos Princess også :) Fikk handlet laken og kluter ;)

Så bra, har ventet på å få de tingene så billig som mulig siden jeg har kjøpt ting rett før det blir mye billigere før :p

Sniker fra august... Tlibudet varer til 7.mars på kid :)

Da fikk jeg og shoppa litt i dag :D

Vedlegg

• 1423149074404.jpg
    1423149074404.jpg
    40,8 KB · Visninger: 46
Jeg vil også shoppe! Kunne de bare blitt enige om hvordan kjønn vi venter He he

Jeg vil også shoppe! Kunne de bare blitt enige om hvordan kjønn vi venter He he
Er så teit at nesten alt der kommer i rosa/blått! Fant noe i nøytrale farger når jeg så på nettsiden deres da, men håndklær osv var bare i rosa/blått.. :(

Er så teit at nesten alt der kommer i rosa/blått! Fant noe i nøytrale farger når jeg så på nettsiden deres da, men håndklær osv var bare i rosa/blått.. :(

Handlet hos kid i dag. Jeg venter gutt, men vil ikke ha alt bare i blått. Fant nøytrale håndklær med hette i butikken, vet ikke hva dem har på nettet. Var også nøytrale sengesett og tepper der.

Handlet hos kid i dag. Jeg venter gutt, men vil ikke ha alt bare i blått. Fant nøytrale håndklær med hette i butikken, vet ikke hva dem har på nettet. Var også nøytrale sengesett og tepper der.

Jeg har lyst på litt tekstiler i gult og grønt - er det å finne noe sted?

Sjekk jollyroom.com f.eks. i alle fall en del i grønt der. Mye man kan finne om man søker litt rundt på nettet

Tror jeg var litt sein... mye utsolgt her :( Men fikk kjøpt noe da :)

Back
Topp