40 i feber

~DenKulesteMagen~

Elsker forumet
[:(] min lille hadde 40.1 i feber i natt. var helt ute av seg og bare gren. var på legevakten, men ikke noe de kunne gjøre. er virus. IGJEN... trodde ikke de små skulle få så høy feber jeg[:(]? stakkar. nå er den "bare" 38.. Spøker for dåpen på søndag, iallfall alt jeg har å fikse...[:o]

Uffameien da[&o]
Det var ikke noe særlig! Stakar liten.. Jeg håper det går over snart! Er godt at feberen er
på rett vei da ihvertfall![:)]
Masse god bedring til gutten din!

Stakkars lille gutten din :(
Håper det blir bedre utover dagen, og at feber forsvinner fort.
Huff, det må være så skummelt når de for så høy feber, men så lenge legen sier at det er et virus, og feber begynner å gå ned igjen, er det forhåpenligvis snart bedre.
God bedring til gullet ditt <3

jeg hadde ringt fastlegen for å få bekreftet det legevakta sa..men så stoler jeg heller aldri på legevakten etter mange feil..

god bedring! :)

ORIGINAL: AnetteSkalBliMamma

jeg hadde ringt fastlegen for å få bekreftet det legevakta sa..men så stoler jeg heller aldri på legevakten etter mange feil..

sign!

Masse god bedring til lillegutt.

Håper febern blir borte og han blir frisk fort.

ORIGINAL: AnetteSkalBliMamma

Sign denne. Har hørt at så små barn ikke skal ha høy feber.

God bedring klemmer

ORIGINAL: Siljemor88

Uffameien da[&o]
Det var ikke noe særlig! Stakar liten.. Jeg håper det går over snart! Er godt at feberen er
på rett vei da ihvertfall![:)]
Masse god bedring til gutten din!

Uff stakkars. God bedring (krysser fingerene for dere )

Det er ikke uvanlig at spedbarn kan få høy feber, gjerne opp mot 41 *C når temperaturreguleringen har utviklet seg. De første ukene i livet er det sjeldnere at de har feber eller at feberen betyr at de er syke, men rundt 2 mnd kan de lett få høy feber, og feberen kan plutselig forsvinne igjen. Men skal jo bestandig snakke med lege ved høy feber når de er så små. Håper det går seg til igjen og at den lille blir frisk! Masse god bedring! [:)]

Legger ved en link, kanskje det kan berolige litt å lese det som står der : http://www.baby.no/helse/barnesykdommer/spebarn/ [:)]

Stakkars lille gullgutten[:(]

Håper han blir fort frisk og at mammaen får slappet av litt!

Stoooor klem til deg, vennen!!!

takk...

ja vi har jo vært frem og tilbake til legen på første runden og det var jo aldri noe de kunne gjøre så lenge det var virus. jeg får jo i han mat heldigvis. Men stakkar [:(], ikke noe gøy når de er så små...

huff, så mange syke små det har vært[:(] syns det er sykdom uansett hvor jeg snur meg! spesielt mye i år eller?

god bedring til gutten din! håper han blir frisk til dåp[:)]

ORIGINAL: renate m

huff, så mange syke små det har vært[:(] syns det er sykdom uansett hvor jeg snur meg! spesielt mye i år eller?

god bedring til gutten din! håper han blir frisk til dåp[:)]

tusen takk.

det føler jeg og! føler at omtrent alle venninnene mine med småbarn har syke barn.. i barnehagen til to-åringen min er det nesten ikke barn, alle er hjemme syke. Huff. blir et bra år neste år da håper vi!

ORIGINAL: Annasverden

Stakkars lille gullgutten[:(]

Håper han blir fort frisk og at mammaen får slappet av litt!

Stoooor klem til deg, vennen!!!

Stakkar lille gutten[:(]
Ønsker han god bedring og lykke til med dåpen - om det blir noe av.
Håper han kommer seg snart!

Stakkars liten[&o]

Håpe han blir fort frisk nå, masse god bedring til lille gutt[:)]

ORIGINAL: aka75

Stakkars lille gutten din :(
Håper det blir bedre utover dagen, og at feber forsvinner fort.
Huff, det må være så skummelt når de for så høy feber, men så lenge legen sier at det er et virus, og feber begynner å gå ned igjen, er det forhåpenligvis snart bedre.
God bedring til gullet ditt <3

Back
Topp