40 dager :)

Her er det 40 dager til termin! Nå kan nedtellinga begynne :p

Masse lykke til

Så gøy, og utrolig spennende! :-)
Da går det fort framover! :-)

Selv har jeg 10 uker igjen.
Litt misunnelig på dere som har termin tidlig i april. :-)

Så gøy, og utrolig spennende! :)
Da går det fort framover! :)

Litt misunnelig på dere som har termin tidlig i april. :)

Ja, skjønner du kan bli det! Med storesøster hadde jeg termin i slutten av mnd, og det var skikkelig kjedelig og se alle andre på forumet få babyer i hytt og pine lenge før meg! Er lite vi får gjort med det, men kanskje så får du plutselig midt i april, hvem vet!:)

Ja, skjønner du kan bli det! Med storesøster hadde jeg termin i slutten av mnd, og det var skikkelig kjedelig og se alle andre på forumet få babyer i hytt og pine lenge før meg! Er lite vi får gjort med det, men kanskje så får du plutselig midt i april, hvem vet!:)
Håper jo egentlig ikke det heller. Ti hi! ;-)
Ble flyttet fra 28. april til 4. mai.
Eldste kom i uke 37+3, så kan i prinsippet kommet andre halvdel av april ja. :-)
Nei, får nyte tilværelsen som tobarnsmor litt til. Sove hele natten. Eller... Våkner jo med kramper nå så....

Når er man egentlig høygravid? :)

Håper jo egentlig ikke det heller. Ti hi! ;-)
Ble flyttet fra 28. april til 4. mai.
Eldste kom i uke 37+3, så kan i prinsippet kommet andre halvdel av april ja. :)
Nei, får nyte tilværelsen som tobarnsmor litt til. Sove hele natten. Eller... Våkner jo med kramper nå så....

Blir spennende og se!:)
Her er det også dårlig med nattesøvn, var slik sist gang også, er vel kroppen sin måte og innstille seg på :o

Så deilig å vite når bebis kommer da!! Men hvorfor ks? Om jeg får lov å spørre ;)

Ja, er rart og vite fødselsdagen til vesla allerede nå, men nå er alt med ks uvant for meg (er første gangen med det) og veldig spent! Greit å ha en fast dato med tanke på barnepass for storesøster da :p
Utfallet av fødsel med storesøster er grunnen. Stort blodtap og ruptur er hovedgrunn, så vil ikke igjennom det denne gangen :)

Ja, er rart og vite fødselsdagen til vesla allerede nå, men nå er alt med ks uvant for meg (er første gangen med det) og veldig spent! Greit å ha en fast dato med tanke på barnepass for storesøster da :p
Utfallet av fødsel med storesøster er grunnen. Stort blodtap og ruptur er hovedgrunn, så vil ikke igjennom det denne gangen :)
Det forstår jeg veldig godt! Ganske ålright å vite at det er ordna forhold nå! :)

Så gøy, og utrolig spennende! :-)
Da går det fort framover! :-)

Litt misunnelig på dere som har termin tidlig i april. :-)
Jeg er så enig!:p Men føler tiden går litt kjappere ved å følge disse damene som snart skal ha også :p Jeg har termin 29.april, og tviholder på at jeg skal få en liten april-jente:p

Back
Topp