Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det 40 dager til termin! Nå kan nedtellinga begynne
Så gøy, og utrolig spennende!
Da går det fort framover!
Selv har jeg 10 uker igjen.
Litt misunnelig på dere som har termin tidlig i april.
Håper jo egentlig ikke det heller. Ti hi! ;-)Ja, skjønner du kan bli det! Med storesøster hadde jeg termin i slutten av mnd, og det var skikkelig kjedelig og se alle andre på forumet få babyer i hytt og pine lenge før meg! Er lite vi får gjort med det, men kanskje så får du plutselig midt i april, hvem vet!
Så deilig å vite når bebis kommer da!! Men hvorfor ks? Om jeg får lov å spørreTil keisersnitt og baby! Rart å tenke på, nå går det unna
40 dager før termin..Når er man egentlig høygravid?
Håper jo egentlig ikke det heller. Ti hi! ;-)
Ble flyttet fra 28. april til 4. mai.
Eldste kom i uke 37+3, så kan i prinsippet kommet andre halvdel av april ja.
Nei, får nyte tilværelsen som tobarnsmor litt til. Sove hele natten. Eller... Våkner jo med kramper nå så....
Så deilig å vite når bebis kommer da!! Men hvorfor ks? Om jeg får lov å spørre
Det forstår jeg veldig godt! Ganske ålright å vite at det er ordna forhold nå!Ja, er rart og vite fødselsdagen til vesla allerede nå, men nå er alt med ks uvant for meg (er første gangen med det) og veldig spent! Greit å ha en fast dato med tanke på barnepass for storesøster da
Utfallet av fødsel med storesøster er grunnen. Stort blodtap og ruptur er hovedgrunn, så vil ikke igjennom det denne gangen
Jeg er så enig! Men føler tiden går litt kjappere ved å følge disse damene som snart skal ha også Jeg har termin 29.april, og tviholder på at jeg skal få en liten april-jenteSå gøy, og utrolig spennende!
Da går det fort framover!
Selv har jeg 10 uker igjen.
Litt misunnelig på dere som har termin tidlig i april.
Til keisersnitt og baby! Rart å tenke på, nå går det unna
Så gøy når man vet datoen