40 dager igjen..

TereseS

Gift med forumet
Og offisielt høygravid!

Nå er det jammen ikke lenge igjen jenter! :)
 
Syns eg nettopp telte 8 uker og begynte nedtellingen... Pluselig var nedtellingen komt til 8 uker igjen... ;)
 
Her er det 34 dager igjen, og jeg kjenner jeg får litt panikk!:p syns dette svangerskapet har gått utrolig fort!
 
Gratulerer. :p Jeg måtte telle litt på dagene jeg også og jeg er der om to små dager selv. Tiden går så fort!
 
Gratulerer som høygravid :)
Tiden går litt for fort for meg nå :p Enda godt det er 3 uker til før jeg er der ;)
 
Gratulerer så masse:) kommer etter om 2 dager! Synes svangerskapet går skremmende fort! Vårt første barn, og føler jeg vil kose mg litt mere med forberedelsene og magen enda;)
 
Jeg gleder meg så til vi begynner å fylle opp listene med babyer og har opprop på hvem som er her osv.. Hehe, det går alt for fort, har jo ikke gått opp for meg at jeg skal bli tobarnsmor enda... :p
 
Det er plutselig ikke så lenge igjen... Men jeg har termin på slutten av september så jeg har enda noen uker til jeg blir høygravid :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
 
Det er plutselig ikke så lenge igjen... Men jeg har termin på slutten av september så jeg har enda noen uker til jeg blir høygravid :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Samme her! Fortsatt i underkant av 3 uker igjen til jeg kan kalles høygravid!
 
Back
Topp