40 dager igjen til termin :)

Det var bra alt var bra :) Veit ikke hva som var værst jeg, at de ikke har lystgass kanskje? :) De er strenge på sykehuset her også. Men du får ha besøk av barnets far og barnets besteforeldre. Er kanskje litt begrenset hvor mye besøk man orker også rett etter fødsel?

Med besøk så mente jeg at man ikke får besøke føden før man skal føde.. Ingen omvisning eller noe.. Kjempedumt!! Lystgass skulle jeg nok hatt jah.. Men har bestemt meg idag, skal på Storken. Det er uten medisinsk behandling.. De har badekar på alle rom, massører og akupunktur som smertelindring, ikke noe annet.. Da må jeg bytt avdeling om jeg skal ha epidural.. :)

Med besøk så mente jeg at man ikke får besøke føden før man skal føde.. Ingen omvisning eller noe.. Kjempedumt!! Lystgass skulle jeg nok hatt jah.. Men har bestemt meg idag, skal på Storken. Det er uten medisinsk behandling.. De har badekar på alle rom, massører og akupunktur som smertelindring, ikke noe annet.. Da må jeg bytt avdeling om jeg skal ha epidural.. :)

Aha, da skjønner jeg! Dumt, synes det var bra med omvisning. All ære til deg som skal gjennom dette "naturlig" :) jeg tar det som det kommer!

Litt godt tiden går fort også, er så utrolig spent på hva som er i møte :)
Ja, det er godt den flyr avsted.. da rekker en nesten ikke å bli utålmodig.
Er det din første og? Dette blir så spennende. Gleder meg til å ta i bruk alt vi har kjøpt! De søte klærne og alt..
:love017

Ja, det er godt den flyr avsted.. da rekker en nesten ikke å bli utålmodig.
Er det din første og? Dette blir så spennende. Gleder meg til å ta i bruk alt vi har kjøpt! De søte klærne og alt..
:love017

Ja, er vår første :) Hehe, tror ikke dagens babyer kommer til å mangle noe :)

Men det er både koselig og gøy å handle til de små- særlig når det er førstemann vil jeg tro.

Back
Topp