Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi!!Idag skal jeg se om jeg får gjort noe i hagen, pluss at jeg skal til jordmor
49 dager igjen her
![]()
her er det 52 dager til termin =) Jeg skal til Hamar på Unik hobby i dag =) Gleder meg.. Men fram til det har jeg en stor plan om å ligge på sofa'n så lenge jeg orker =P
55dager igjen herhar akkurat malt et strøk på skuffene til skoskapet
tar litt tid siden begge sidene skal males, men så siste side nå
så skal jeg levere snuppa i bhg, en tur innom nav, så på posten å hente stellevesken
så tror jeg at jeg skal innom jobb en tur
ellers så tror jeg ikke det blir så mye, en rolig dag
![]()
Hurra for 40 dager
Nå RASER Tiden fra oss jenter
Snart er det mai alt :O
Da er du jo jammen meg høygravid da! Hurra!!![]()
Her har minstemann bursdag så har lagt gele, og skal lage boller senerehan er ikke så glad i kake, så da blir det ikke det
![]()
Scrapping =) Skal på scrappetreff i helga, så må fylle på litt =)
Her er det 56 dager igjen til planlagt ks, blir litegrann biltrening med hunden idag og så møte ikveld![]()
Tusen takk for detJa, der sa du det, skulle vist på møte jeg også idag! Lykke til med treningen![]()
Alt var strålende hos jordmor, fikk snakket om fødsel også. En ting som jeg ikk visste var at i Bergen har de sluttet med både besøk på føden OG lystgass..Koselig med hagearbeidDet gjorde jeg i helga. Alt bra hos jordmor? Som tiden flyr...