40 dager igjen til termin :)

Armyangel

Mats <3
jentene i juni13
Hjelpe meg som tiden går, det faktumet at vi snart blir tre - blir om ikke lenge virkelig! Spennende og skummelt!!!

Ønsker alle sammen en god dag! Min dag skal tilbringes på sjukeheimen :) Hva skal dere gjøre i dag? :)

Jippi!! :) Idag skal jeg se om jeg får gjort noe i hagen, pluss at jeg skal til jordmor :) 49 dager igjen her :D

her er det 52 dager til termin =) Jeg skal til Hamar på Unik hobby i dag =) Gleder meg.. Men fram til det har jeg en stor plan om å ligge på sofa'n så lenge jeg orker =P

55dager igjen her:) har akkurat malt et strøk på skuffene til skoskapet:) tar litt tid siden begge sidene skal males, men så siste side nå:) så skal jeg levere snuppa i bhg, en tur innom nav, så på posten å hente stellevesken:D så tror jeg at jeg skal innom jobb en tur:) ellers så tror jeg ikke det blir så mye, en rolig dag:)

Hurra for 40 dager :D

Nå RASER Tiden fra oss jenter :D

Snart er det mai alt :O

Da er du jo jammen meg høygravid da! Hurra!!:)

Her har minstemann bursdag så har lagt gele, og skal lage boller senere:) han er ikke så glad i kake, så da blir det ikke det:)

Scrapping =) Skal på scrappetreff i helga, så må fylle på litt =)

55dager igjen her:) har akkurat malt et strøk på skuffene til skoskapet:) tar litt tid siden begge sidene skal males, men så siste side nå:) så skal jeg levere snuppa i bhg, en tur innom nav, så på posten å hente stellevesken:D så tror jeg at jeg skal innom jobb en tur:) ellers så tror jeg ikke det blir så mye, en rolig dag:)

Best med rolige dager :) Men synes du hadde en del på tapeten! Hehe! Men så lenge man kan gjøre det i sitt tempo, så går det. Alltid gøy å hente ting man har bestilt på posten :)

Da er du jo jammen meg høygravid da! Hurra!!:)

Her har minstemann bursdag så har lagt gele, og skal lage boller senere:) han er ikke så glad i kake, så da blir det ikke det:)

Høygravide, hjelp ! Hehe :)

Da tenker jeg det skal feires, boller og gele er tingen :) lett å lage også :)

Scrapping =) Skal på scrappetreff i helga, så må fylle på litt =)

Oioi, det er tøft! Kunne ønske jeg hadde mer tålmodighet til slike ting! Er jo så fint og gøy å se tilbake på! Jeg for min del må først begynne å fotografere før jeg begynner med scrapping ☺ Hehe!

Koselig med hagearbeid :) Det gjorde jeg i helga. Alt bra hos jordmor? Som tiden flyr...
Alt var strålende hos jordmor, fikk snakket om fødsel også. En ting som jeg ikk visste var at i Bergen har de sluttet med både besøk på føden OG lystgass..

Det var bra alt var bra :) Veit ikke hva som var værst jeg, at de ikke har lystgass kanskje? :) De er strenge på sykehuset her også. Men du får ha besøk av barnets far og barnets besteforeldre. Er kanskje litt begrenset hvor mye besøk man orker også rett etter fødsel?

Her er det 39 dager til termin :) Som jeg synes er leeenge!

Hehe, 39 dager her også! Jeg synes det ikke virker så lenge jeg :) Men har nesteb planer hver dag så da går tiden fort for min del :)

Back
Topp