4 uker idag

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Og jeg føler tr er på vei! Hele kroppen hyler tr! Jeg er øm i Korsryggen, blir sur og irritert for alt og jeg har en sånn "skitten" følelse som jeg pleier å ha når jeg har tr!

MEN jeg er også trøtt og uggen. Har litt brekninger i halsen, kjempe tungt å våkne om morgenen og stikkninger nederst i magen.

Håper ikke dette er dårlige tegn :(
 
Helt normalt :)
Har selv i uke 4 opplevd sterke mens smerter , mage smerter , absolutt alt av mens symptomer som jeg pleier å ha . Løpte på do hele tiden for å sjekke .
Og nå i uke 6+ 3 opplever innimellom.
Og snakka med legen den tiden hun sa det var helt normalt :)
 
Helt normalt :)
Har selv i uke 4 opplevd sterke mens smerter , mage smerter , absolutt alt av mens symptomer som jeg pleier å ha . Løpte på do hele tiden for å sjekke .
Og nå i uke 6+ 3 opplever innimellom.
Og snakka med legen den tiden hun sa det var helt normalt :)

Takk!! :) vet du om det er vanlig med øm korsrygg? :)
 
Takk!! :) vet du om det er vanlig med øm korsrygg? :)
Jeg har kroniske plager i korsryggen , så hver gang skulle ha mensen hadde jeg ekstra smerter/ ømhet i korsryggen , en av første tegna . Men den var en av første tegna nå i graviditeten også og fortsatt Kjenner godt i ryggen . Så for meg er det vanlig , og vet en del også som hadde slita med ryggen i tidlig graviditet og det gikk bra .
Prøv å ha varme pute på magen, ikke løft tungt eller gjøre noe hardt med kroppen. Har du mulighet å hvile litt oftere så gjør du det :) og positive tanker selvfølgelig :)
Blir selv engstelig når kjenner mer eller mindre i kroppen , men det er ikke noe som kan gjøres så tidlig . Så jeg prøver å lytte til kroppen og gjøre det jeg føler er bra der og da :)
 
Back
Topp