4 mnd kontroll :-)

Skal på 4 mnd kontroll neste uke:). Var innom å veide han for ett par dager siden da siden vi blir fulgt opp med vekten litt, da veide han 6490 gr og var 65.5 cm.
Trodde egentlig ikke vi skulle ha ny kontroll før 5 el 6 mnd siden det var det vi hadde med storebror men da hørte vi til en annen helsestasjon (og annen kommune). Her vi går nå er det visst både 3, 4, 5 og 6 mnd kontroll. Litt mye synes nå jeg siden vi har hatt så hyppige vektkontroller til nå men men.
 
Skal på 4 mnd kontroll neste uke:). Var innom å veide han for ett par dager siden da siden vi blir fulgt opp med vekten litt, da veide han 6490 gr og var 65.5 cm.
Trodde egentlig ikke vi skulle ha ny kontroll før 5 el 6 mnd siden det var det vi hadde med storebror men da hørte vi til en annen helsestasjon (og annen kommune). Her vi går nå er det visst både 3, 4, 5 og 6 mnd kontroll. Litt mye synes nå jeg siden vi har hatt så hyppige vektkontroller til nå men men.
Litt morsomt at dere skal ha slik, her er det kun 3 og 5 mnd. Var inne på en vektsjekk i mellom men det var ikke noe kontroll.. Rart det er ulikt til og med fra helsestasjon i samme kommune!
 
Vi var på 3 mndrs kontroll sist uke og ho e 64cm lang og 8,4 kg :)
 
8 dager før 4mnd veide han 7850! Målte ikke lengde, men han bruker 68 i klær. Ikke lenge til det er for lite også.
 
Vi var på midt-i-mellom-3-og-4-månederskontroll, og da var hun 66,1 cm lang og veide 7740 gram. Fortsetter å følge "sin egen kurve", som er litt over alle WHO-kurvene. :p
 
Vi har kontroll hver måned frem til 6 mnd, så er det annenhver måned til 1 år.

Lillebror var 7940gr og 66 cm ved ca 4,5 mnd. Han må bruke body i str 74. Er ganske lang i ryggen.
 
6kg og 65 cm sist mandag, blir 4 mnd på søndag!
 
Ca7,5 kg (husker ikke nøyaktig ) og 65 cm :) 4mnd imorgen og var på kontroll idag.
 
Litt morsomt at dere skal ha slik, her er det kun 3 og 5 mnd. Var inne på en vektsjekk i mellom men det var ikke noe kontroll.. Rart det er ulikt til og med fra helsestasjon i samme kommune!
Ja med eldste hadde vi ikke 4 måneders kontroll og ser egentlig ikke poenget med mindre det skulle være spesielle grunner for det. Nå har vi nå vært på hyppige vektkontroller med lillebror så kanskje derfor jeg ikke føler behovet for 4mnd kontroll fordi vi har vært på kontroll så hver uke til hver 14 dag frem til nå. :)
 
62cm å 6,2 kg var hun i dag :) hun blir 4 mnd nå til helga :)
 
Her har vi og 4mnd, ble brukt til gruppemøte og sjekk/veiledning v fysioterapeut:)
Gutten min var 6,6 kg og ca 65,5cm tror jeg det var<3
 
7,1 og 62cm på frøkena her :)
 
65cm og 6550 gr:)
Men lengden har blitt litt feilmålt her. En gang er han 64 cm, meste gang 62 cm, så 65.5 cm og idag 65 cm:-/
 
Back
Topp