4 mnd kontroll.

*Frk.Mamma

Gift med forumet
Ja babyen min er giga 9,5 kg 67 cm så nå må vi kjøpe nytt sete. Han har ikke plass i baby sete mer :-S. Ville dere kjøpt 9-18 kg el 0-18 han er jo over 9 kg

stor å fin... hadde kanskje kjøt 9-18... siden di er beregnet til di kg ene... litt skummelt syns jeg når di rekner 0-18 kg i ett sete.. men d er meg da.. haha jeg er sær..

ORIGINAL: lena89

stor å fin... hadde kanskje kjøt 9-18... siden di er beregnet til di kg ene... litt skummelt syns jeg når di rekner 0-18 kg i ett sete.. men d er meg da.. haha jeg er sær..

Ja vi å lurte på 9-18 men stå fra 9 mnd på de, skal man følge kg el aøder liksom. Vill jo spare to tusen på 9-18 også

ORIGINAL: *Frk.Mamma

ORIGINAL: lena89

Ja vi å lurte på 9-18 men stå fra 9 mnd på de, skal man følge kg el aøder liksom. Vill jo spare to tusen på 9-18 også

jeg hadde følgt kg ene.. står vel 9 mnd fordi d er d di rekner en 9 mnd gammel baby ska veie i snitt..

woaw! hehe!
Nydelig daaa!!
høres ut som eldstegutten min... da han var 6mnd måtte vi skifte sete vi og..var 65,5 på 3mnd han da..

woow[:D] solid gutt du har[:D] så flott[:D]

aner ikke hvilket sete jeg ville kjøpt.

Det blei besafe 0-18 og han sitter så fint. Sitter og ser ut vinduet

ORIGINAL: heart86

usikker på hvilket sete jeg ville kjøpt..
greit at han er over 9 kilo, men han er jo ikke sterk nok i ryggen ennå til et slikt bratt sete?
det er på grunn av ryggen det står 9 mnd tenker jeg..
hvilket sete skal dere ha? om det er et sete dere kan få en grei stilling på ville jeg valgt 9-18.. eller helst 9-25

Stor og fin gutt da[:D]
sier HS noe ang vekten hans?

det blei besafe 0-18 kg det annbefalte hu i butikken siden han bare er 4 mnd. hs sier ikek såmye utenom at vi må prøve og kutte ned på maten, når han spiser grøt osv skal han bare ha vann ikke melk

Å steike, større en storebror her på 1 års kontrollen!

Gutten har matvett gitt[:D]

Det var stor og fin gutt ja.

wow, bra det er flere store gutter her [:)]

ORIGINAL: tjohoo

wow, bra det er flere store gutter her [:)]

Hvor stor er din?

Back
Topp