4 mnd igjen....

over-lykkelig

Glad i forumet
Av og til blir jeg helt sprø av å tenke på at det er så lenge igjen... Selv om det går fort, gleder meg såå utrolig til du kommer lille venn:)

Føler det samme... Gleder meg til å møte gullet:-)

Syns tiden går så utrolig sakte jeg.. Prinsessa vår kunne godt ha kommet nå, hvis du hadde vært 100% utviklet og klar =P hehe

Jeg og syns det går litt langsomt nå. Må dobbelsjekke om jeg virkelig ikke er lenger på vei noen ganger! Håper 4 mnd går raskt da, mnd til nå har jo gått veldig fort igrunnen.... Men ja, hadde hun vært ferdig utviklet kunne hun godt kommet neste uke:P

Enige med alle her :) Gleder meg sånn til lillegutt kommer at han godt kunne ha kommet i morgen, dersom han var ferdigbakt! <3 

Synes igrunn tiden ikke går så sakte..Har aalt for mye å ordne først:P Når det er sagt gleeeeder jeg meg til å hilse på babyen min:) Men, dere får tenke på det damer, at vi går lysere og varmere tider i vente..Og da pleier jo gjerne tiden å fly litt ekstra:) Stakkars dem som må gå og ruge i de lengste og mørkeste vintermnd! Glad jeg slipper det:)

Jeg synes det går fort når jeg tenker på at jeg er i uke 24 av 40.
Men så synes jeg det høres veldig lenge ut når det bare er februar og vi må vente helt til juni :p

Men så tenker jeg samtidig at det er kun 2 hele arbeidsmåneder igjen, og da virker det ikke like lenge :)

Back
Topp