4 mnd gruppe

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Flere som har fått invitasjon til det? Jeg fikk, skal visst være snakking om fast føde etc. Noe jeg føler jeg kan veldig godt :p Siden jeg hadde baby for 2 år siden også. Men drar allikevel på det, da, bare for å se om det er noe jeg går glipp av hehe. Greit å være litt sosial og.

Men er det flere som har fått invitasjon til en slik 4 mnd gruppe?

Ja skal neste uke:) det er med fysioterapeut så det er jo litt greit å få med seg. Også syns jeg det er veldig ålreit å ut litt, og treffe andre med små i tillegg:)

Ja, skal ivei den 7. Som jeg forsto det, så er det fellestime med fysioterapeut :) jeg har ikke fått noe info om innføring av smaksprøver og fast føde :/ syns det er litt rart? Neste time etter dette er den 11.4 og da er han jo over 5 mnd.

Tror ikke det skal være fysioterapeut tilstede på denne gruppen jeg skal på så er tydeligvis litt forskjellig hva de gjør :) !
Lille er 4 mnd om halvannen uke. Så er kanskje større babyer tilstede der og :)

Litt spennende å se hvor store de andre er ift våre da :p !

Vi skal også på 4mnd gruppe. Det skal visst være informasjon om fast føde nå, vi hadde fysiogruppe da småen var 2mnd. Tror jeg skal gå da dette er mitt første barn og jeg ikke vet så mye om hvordan man starter med å innføre forskjellig typer mat. :rolleyes:

Har ikke fått noe tilbud om det. Har enda ikke vært på 3 mnd kontroll å fått første vaksine. Helsesøster e bestandig syk ellers må ho bytte timen. Ble utsatt igjen. Synd når det er min første å er spent på både hva hun veier og hvor lang hun er. Skulle være mandag og sku få ny time, men ikke hørt noe enda. Så vurderer å få bytta helsesøster. Værst er det at hun ikke får vaksinene sine. Så må ringe å purre på i mårn.

Har ikke fått noe tilbud om det. Har enda ikke vært på 3 mnd kontroll å fått første vaksine. Helsesøster e bestandig syk ellers må ho bytte timen. Ble utsatt igjen. Synd når det er min første å er spent på både hva hun veier og hvor lang hun er. Skulle være mandag og sku få ny time, men ikke hørt noe enda. Så vurderer å få bytta helsesøster. Værst er det at hun ikke får vaksinene sine. Så må ringe å purre på i mårn.
kjedelig når hs e så mye borte ja..
Du kan jo dra inn til helsestasjonen utenom, for å veie og sånn - de fleste har åpne dager hvor det natta er å møte opp :)

Ja:) men her er det lagt opp til gruppetime med fysioterapeut:)

Har gruppe på torsdag ^^ er bare et år og 3 mnd siden jeg var sist jeg var med storebror :-P syns det er så koselig! ^^ Blir den andre gruppa med denne gjengen ^^

Det var skikkelig mislykka :p ! Snuppa skrek fra start til slutt, er i en periode der hun er livredd for fremmede mennesker. Vi var bare to stk også.

Vi skal til fysioterapeut, hele barselgruppa sammen :)

Back
Topp