4 måneder

Ja vet ikke jeg :p spiller igrunn ingen rolle for meg. Er bare litt forvirrende

Hehe.. ja det skjønner jeg :p men ville bare tro det ville vært letterre å slått sammen noen av kontrollene å fått det mere på rett kjør :p men ja det er vell ikke alt vi skal forstå :p
 
Samme. 2 mnd kontroll 1 uke før hun ble 3mnd
3mnd kontroll en uke før hun ble 4mn
Og nå neste gang 4mnd kontroll 10 dager før hun blir 5mndr

Forvirrende :eek:
Kan du ikke be om utsettelse 1-2 uker ? :)
 
Ingen fysio på 5 mnd kontroll her. Men 6 mnd skal det være lege i tillegg til helsesøster ja :)
Vi hadde 4 mnd kontroll to dager før hun ble 4 mnd, og har 5 mnd kontroll to dager etter hun blir 5 mnd. Så her er det en kontroll for hver måned, trodde ikke det var så ofte jeg. Men tydeligvis litt forskjellig hvordan det blir gjort da :)
 
Her er helsesøster og lege uke 6 og 6 måneder. Her er det ikke med fysioterapeut men man blir henvist ved behov
 
Var på torsdag, da han var fire mnd og en uke gammel. 66,7 cm og 8100 g. :)

Han har flatet ut på vektkurven, men så lenge han virket fornøyd så trengte jeg ikke begynne med grøt enda. :) Neste kontroll er ikke før i september. Kombinert fem- og seks-månederskontroll.
 
Her har vi ikke vært på noe kontroll etter 3 mnd. Må vente til vi kommer opp til nye plassen, så jeg kan få kontaktet den nye helsestasjonen vi skal til.
 
Mini var 59cm og 4820g på kontroll i dag. Ikke store frøkna, men helsesøster var veldig fornøyd med utviklingen ellers :) en uke til hun er 4 måneder.
 
Snuppa er 4 mnd og 16 dager og veier idag 7,5 kg. Var å veide henne på helsestasjonen sånn lell. :)
 
Var på 4mnd kontroll i dag, 6050g nå. Vekten har flatet ut en del, så tror vi begynner med litt tynn grøt nå.
 
Back
Topp